دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر عامل شرکت آبفار لرستان از اجرای طرح آب‌رسانی به روستاهای استان توسط خیرین خبر داد.

علیرضا کاکاوند در گفت‎و‎گو با خبرنگار افلاک با بیان اینکه اولین پروژه آب‌رسانی استان که توسط خیرین اجرا شده بود در بروجرد به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: مجتمع آبرسانی به روستاهای ملک‌آباد وکلان بخش مرکزی بروجرد با حمایت حاج رضا گودرزی خیربروجردی با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی در خصوص مشخصات این پروژه گفت: حفر یک حلقه چاه با دبی 9 لیتر بر ثانیه، هفت کیلومتر خط انتقال، 240 متر طول برق رسانی و دو مخزن 30 مترمکعبی و 50 متر مکعبی در این مجتمع لحاظ شده است. با افتتاح این طرح، 400 روستایی دیگر لرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

وی در ادامه از مشارکت بسیار مطلوب خیرین در اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های آب‌رسانی روستایی لرستان قدردانی کرد و یادآور شد: ظرف یک ماه آینده نیز طرح آبرسانی به بیش از هشت روستای شهرستان نورآباد انجام می‎شود.

مدیر عامل شرکت آبفار لرستان تصریح کرد: این هشت روستا در منطقه میربگ جنوبی نورآباد واقع شده‌اند؛ طرح آب‌رسانی به آنها در قالب یک مجتمع و با مشارکت قرارگاه خاتم‎الانبیاء اجرایی شده است. برای آب‌رسانی به این روستاها که مطالبه جدی ساکنین آنها نیز بوده، بیش از 1.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top