آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر کل سیاسی و انتخابات لرستان از راه‌اندازی خانه احزاب در اواخر مهرماه خبر داد.

به گزارش افلاک، پرویزپور اظهار کرد: خانه احزاب استان در راستای ارتقاء و گسترش فرهنگ حزبی و فعالیت گروهی در جامعه، تقویت روحیه تعاون، همکاری و تفاهم بین احزاب و گروه‌های سیاسی اواخر مهرماه سال‌جاری افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: نگرش توسعه سیاسی در دولت‌های مختلف با نوسان همراه بوده است ولی در دولت تدبیر و امید توجه به فعالیت قانونمند حزبی افزایش یافته و شرایط صدور مجوز برای متقاضیان تاسیس دفاتر فرعی احزاب تسهیل شده است. از ابتدای دولت یازدهم تاکنون ۳۴مجوز توسط حوزه سیاسی در استان صادر شده است که با توجه به تعداد کل مجوزهای صادرشده تاکنون (تعداد ۵۷ مجوز) با افزایش 147 درصدی روبرو بوده‌ایم.

مدیر کل سیاسی استانداری لرستان در ادامه گفت: با پیگیری‌های‌های بعمل آمده، لرستان هفتمین استانی است که دفتر نمایندگی خانه احزاب در آن با حضور مسئولین سیاسی وزارت کشور و رئیس خانه احزاب ایران افتتاح خواهد شد.

این مسئول افزود: امیدواریم با راه‌اندازی خانه احزاب شاهد تعامل و تفاهم بیشتری بین گروه‌های سیاسی در استان باشیم و احزاب با انسجام بیشتری در افزایش مشارکت‌های سیاسی مردم تاثیر گذار باشند.

پرویزپور یکی از کارهای ویژه مهم احزاب سیاسی را انتقال روش‌های نقادانه و مطالبه‌گری به مردم دانست و گفت: راه‌اندازی خانه احزاب و حضور جریان‌های مختلف سیاسی در شورای اجرایی خانه احزاب می‌تواند در انتقال مطالبه‌گری قانونمند مردم تاثیر بسزایی داشته باشد. انتخابات اعضای هیات رئیسه در همان روز افتتاحیه انجام خواهد شد و با توجه به اینکه فعالیت خانه احزاب، صنفی و غیر دولتی است استانداری بعنوان نماینده دولت به نقش حمایتی و نظارتی خود عمل خواهد کرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top