دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان گفت: نقاط آلوده به مواد مخدر سطح استان شناسایی و بلافاصله ساماندهی شوند و خروجی کار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اعلام شود.

به گزارش افلاک، سید موسی خادمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به وجود مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز، تأکید کرد: این مراکز باید ساماندهی شوند و سازمان بهزیستی یک ماه فرصت دهد تا برای مجوز اقدام کنند. هدف این نیست که چنین مراکزی تعطیل شوند و باید راه برای صدور مجوزهای لازم و ایجاد مراکز جدید باز شود.

وی تصریح کرد: اگر مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز، مجوزهای لازم را در مدت تعیین‌شده نگیرند باید با یک اقدام ضربتی تعطیل شده و به مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاندار لرستان در ادامه گفت: کمیته‌های فرعی عضو این شورا باید فعال‌تر شوند و به‌طور جدی وارد شوند، این جلسات برای تصمیم‌گیری بوده و باید قبل از آن تصمیم‌سازی‌ها، مطرح و انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در کشور بحث آسیب‌های اجتماعی هم‌سنگ با اقتصاد مقاومتی پیگیری می‌شود، اضافه کرد: مقام معظم رهبری به بحث آسیب‌های اجتماعی تأکید ویژه‌ای دارند و باید با تلاش بیشتری آن را پیگیری کنیم.

خادمی بیان کرد: آمار لرستان در موضوع این آسیب‌ها، مناسب نیست و باید برای کاهش آن بیشتر کار کنیم. در مجموع کل کشور کارهای انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر راضی‌کننده نبوده است و خروجی این موضوع نیاز به همت بیشتری دارد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top