دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان از نهایی شدن آزادسازی حریم قلعه فلک‌افلاک خبر داد.

به گزارش افلاک، سیدموسی خادمی در آیین معارفه شهردار خرم‌آباد گفت: با توجه به جمعیت، موقعیت و ظرفیت‌های خرم‌آباد، وضعیت کنونی با آنچه که باید باشد، فاصله زیادی دارد.

وی ادامه داد: ترکیب چند المان می‌تواند بخش عمده‌ای از وضعیت کنونی شهر را بهبود ببخشد. به‌عنوان مثال وجود رودخانه گلال و ترکیب آن با قلعه فلک‌الافلاک می‌تواند بار اقتصادی شهر را به دوش بکشد و باید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

خادمی در ادامه از نهایی شدن آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک خبر داد و تصریح کرد: این موضوع در آخرین جلسه کمیسیون لوایح دولت مصوب شده و امروز تفاهم‌نامه آن نهایی و مبلغ خرید مستنثیات سپاه واریز می‌شود. در این تفاهم‌نامه مقرر شده سپاه در مدت زمان حداکثر دو سال به تدریج حریم قلعه را آزاد کند.

استاندار لرستان از بودجه پایین شهرداری خرم‌آباد انتقاد کرد و یادآور شد: سال قبل بودجه این شهرداری 130 میلیارد تومان بوده که امسال دو برابر شده و این در حالیست که بودجه شهرداری اصفهان چهار هزار میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری خرم‌آباد 250 میلیارد تومان بدهی دارد و با توجه به شرایط و پایین بودن منابع مالی نمی‌شود کارهای بزرگی انجام داد و فقط حقوق پرسنل و کارهای سطحی میسر می‌شود و این در حالیست که شهر کمبودهای زیادی دارد.

خادمی در ادامه گفت: اعضای شورای شهر و شهردار بر طبل توقعات نکوبید، اول باید فکر پول و درآمد باشید، قول درآمد بدهید نه پروژه!

استاندار لرستان در ادامه تأکید کرد: باید جلوی تخلفات کمیسیون ماده 100 را گرفت؛ اجازه نمی‌دهیم که این ماده محل خرید "قانون" شود. دلیلی ندارد تخلف صریح قانون را با پول نادیده بگیریم.

وی هم‌چنین خطاب به اعضای شورای شهر گفت: شما همدیگر را انتخاب نکرده‌اید و رای مردم دلیلی شده که کنار هم باشید و اولین کار این است که متحد باشید. حفظ وحدت شورا و نداشتن اختلاف و عدم ایجاد گروه‌های چند نفره می‌تواند به موفقیت شورا کمک کند. اگر متحد نباشید مردم ضرر خواهند کرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top