دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مناطق محروم استان رسید.

به گزارش افلاک، دکتر ساکی در مراسم رونمایی از کلینیک سیار دندانپزشکی لرستان، اظهار کرد: دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی به منظور ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم استان از جمله حواشی شهر و روستاها طی مراسمی رونمایی شدند. خداوند منان را شاکریم که امروز می توانیم دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی را به منظور اعزام به مناطق محروم استان در اختیار داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: این دو دستگاه کلینیک امکاناتی از جمله یونیت، دستگاه رادیولوژی و سایر امکانات سخت افزاری لازم برای ارائه خدمات دندانپزشکی را دارا است.

ساکی با بیان اینکه تیم فنی کلینیک نیز شامل دندانپزشک، دستیار دندانپزشک و راننده است، اضافه کرد: البته این کلینیک‎ها صرفا برای انجام امور درمانی نیست و در مرحله  اول جهت پیشگیری و آموزش مردم در مناطق محروم و کمتر بهره‎مند استان است. تمامی خدمات ارائه شده در این کلینیک‎های سیار به صورت رایگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: تخصیص کلینیک‎های سیار دندانپزشکی یک طرح ملی است که با همکاری معاونت اجتماعی و بهداشتی وزارت صورت گرفته است.

ساکی اظهار کرد: برای کل کشور 80 دستگاه از سوی وزارت پیش‎بینی شده است که خوشبختانه با پیگیری‎های معاون اجتماعی و بهداشتی دانشگاه دو دستگاه به استان لرستان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه این در شرایطی است که خیلی از استان‎ها حتی یک دستگاه هم دریافت نکردند، تصریح کرد: البته قول یک دستگاه دیگر را نیز از مقام وزارتی گرفته‌ایم که به زودی وارد استان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به دو دستگاه موجود، گفت: امروز این دو دستگاه کلینیک سیار جهت ارائه خدمات به مردم مناطق محروم به شهرستان‎های الیگودرز و دلفان اعزام خواهند شد.  

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top