دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: جشنواره گردو در شهرستان سلسله برگزار می‌شود.

به گزارش افلاک، عبدالرضا بازدار با اعلام این خبر از جمله اهداف برگزاری این جشنواره را توجه تصمیم گیران و تصمیم سازان امور اجرایی به بخش کشاورزی، معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های بخش کشاورزی لرستان، توسعه گردشگری باغی در استان لرستان، بررسی چالش‌ها و فرصت‌های توسعه کشاورزی منطقه با حضور مسئولین، توسعه بازاریابی و تجلیل از کشاورزان برگزیده بر شمرد. 

وی افزود: این جشنواره در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۱ تا ۲۲ شهریور در شهرستان سلسله، سراب کهمان برگزار و معاونین تخصصی وزارت جهاد کشاورزی، رؤسای سازمان جهادکشاورزی ۱۰ استان برتر تولید کننده گردوی کشور و مسئولین استانی حضور خواهند داشت. 

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان ادامه داد: برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری کار گاه‌های آموزشی٬ ترویجی برای باغداران منطقه؛ عرضه مستقیم محصولات تولیدی زنان روستایی استان لرستان و عرضه مستقیم گردو تدارک دیده شده است.

بازدار گفت: برپایی غرفه‌های آخرین یافته‌های فناورانه، نو آورانه و تحقیقاتی در رابطه با فعالیت‌های باغبانی و تولید گردو، برگزاری نشست تخصصی برای فرصت‌ها و چالش‌های توسعه کشاورزی در شهرستان سلسله، رونمایی از تمبر یادبود و تجلیل از کشاورزان و باغداران نمونه  از دیگر برنامه‌های جانبی برگزاری این جشنواره است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top