دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: عملیات گازرسانی به 400 روستا در استان در دست اجراست که تلاش می‌شود تا پایان سال 97 روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

به گزارش افلاک، حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی در مراسم افتتاح گازرسانی به هفت روستای بروجرد، اظهار کرد: تا قبل از دولت یازدهم وضعیت گازرسانی به روستاهای کشور مطلوب نبوده است. در دولت یازدهم با حمایت‌های شرکت ملی گاز و مدیریت ارشد استان به بیش از 700 روستای لرستان گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: در هفته دولت 66 طرح گازرسانی درلرستان به بهره‌برداری خواهند رسید که با انجام این طرح‌ها مجموع روستاهای گازدار روستاهای لرستان به 1091 روستا خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در استان 75 درصد است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 102 روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند و عملیات گازرسانی به 37 روستا نیز در دست اقدام است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به گازرسانی روستاهای بروجرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 90 درصد جمعیت روستایی بروجرد از نعمت گاز برخوردار هستند. با بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی در دست اقدام 97 درصد روستاهای بروجرد از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد و بروجرد در زمره شهرستان‌های سبز قرار می‌گیرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top