دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

با حضور استاندار لرستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان مرکز جامع سلامت امیرآباد دوره افتتاح شد.

به گزارش افلاک، در پنجمین روز از هفته دولت مرکز جامع سلامت امیرآباد از توابع شهرستان دوره چگنی با حضور استاندار لرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،امام جمعه و فرماندار شهرستان دوره چگنی و مسئولین و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اففتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم بعد از خیر مقدم به حاضرین در جلسه، گفت: مرکز جامع سلامت امیرآباد طبق چارت جدید طرح تحول سلامت ساخته شده است. دکتر ساکی عنوان کرد: شروع این طرح از سال گذشته بوده است و خوشبختانه توانستیم ظرف یک سال آن را به سرانجام برسانیم. وی ادامه داد: در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی در شهرستان دوره چگنی به وقوع پیوست که مرکز جامع سلامت امیرآباد نمونه ی بارز آن است. 

دکتر ساکی ابراز داشت: ساخت 13 خانه بهداشت و بیمارستان این شهرستان دیگر برنامه های بهداشتی درمانی بود که در دولت تدبیر و امید محقق شد.

وی تأکید کرد: قطعا این طرح ها بدون حمایت های استاندار محترم و تلاش همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دوره چگنی نمی توانست به این شکل کامل شود.

مهندس بازوند استاندار لرستان و هیأت همراه نیز با بازدید از بخش های مختلف مرکز جامع سلامت امیرآباد در جریان شروع به کار این مرکز قرار گرفت.


گفتنی است مرکز جامع سلامت امیرآباد در زمینی به متراژ 1200 مترمربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد وهفتصد میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top