دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی (آبفار) لرستان از به بهره‌برداری رسیدن 6 پروژه آب‌رسانی در هفته دولت خبر داد.

علیرضا کاکوند در گفت‌وگو با خبرنگار افلاک با اشاره به برنامه ‎های هفته دولت، اظهار کرد: در این هفته 6 پروژه آب‌رسانی به روستاهای استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 27 روستای لرستان با جمعیت 3500 نفر آبرسانی می‌شوند. آبرسانی روستاهای فوق با 4 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار انجام می‌شود.

کاکاوند یادآور شد: این روستاها در شهرستان‌های الیگودرز، خرم‌آباد، الشتر و نورآباد آبرسانی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان یادآور شد: عمده مشکل ما در بحث آب روستاها برداشت غیرمجاز، آبیاری باغات، مزارع و افت ولتاژ برق است.

کاکاوند با اشاره به برنامه‌های شرکت در سال جاری گفت: از مجموع 2861 روستای استان 1152 مورد بالای 20 خانوار هستند که تنها 32 روستا آبرسانی نشده‌اند و قرار است امسال از نعمت آب بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های متعدد آبرسانی روستایی درسال‌های اخیر گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ آبرسانی باعث شده که اوضاع آبرسانی بهتر شود.

کاکاوند به تولید چهار برابر جمعیتی آب در استان اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه با این حجم تولید همچنان شاهدیم که برخی روستاها دچارمشکل آب هستند. آبفار استان 6 میلیارد تومان طلب از مشترکین دارد و عدم پرداخت به موقع قبوض مصرفی، شرکت را در خرید تجهیزات دچار مشکل خواهد کرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top