دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی لرستان گفت: بار اصلی اشتغال به دوش صنایع کوچک و متوسط است.

به گزارش افلاک، بختیار رازانی پس از بازدید از سه واحد صنعتی میلاد خرم تولید کننده فوم، شیرینی پانیذ ماداکتو تولید کننده شیرینی، صنایع پزشکی و بهداشتی افرند تولید کننده لوازم پزشکی و بهداشتی، اظهار کرد: حضور دستگاه قضایی در شهرک‎ها و واحدهای صنعتی جای امیدواری است چرا که این دستگاه نیز با مشکلات واحدهای صنعتی آشناست و از نزدیک در جریان امور و مسائل آنها قرار می ‎گیرند.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت شهرک‎های صنعتی استان، افزود: رسالت اصلی اشتغال به عهده صنایع کوچک و متوسط است و صنایع کوچک محور اصلی تولید هستند به‎طوری ‎ که بالغ بر 1620 واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره ‎ برداری هستند که 96 درصد آنها صنایع کوچک و متوسط هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک ‎ های صنعتی لرستان با اشاره به آمار واحدهای تحت تملک بانک‌ها در سطح شهرک ‎ های صنعتی استان، تصریح کرد: استان لرستان دارای بالاترین تملک واحدهای صنعتی توسط بانک‎ها است که امید می‎رود با همکاری دستگاه‌ها و مدیران بانک‌ها واحدهای صنعتی که تحت تملک و جانشینی بانک‌ها درآمده است را مجددا به مدیران خود واحدها برگردانده تا مجددا فعال شوند.

رازانی خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از دادستان شهرستان خرم‎آباد که در بحث تملک کمک شایانی خصوصا در شهرک صنعتی شماره 3 خرم‎آباد به این شرکت داشتند تقاضا داریم که مشکلات واحدهای صنعتی خصوصا واحدهای در تملک بانک را در کمیته حمایت قضایی مطرح و به آنها رسیدگی شود و در ادامه خواستار ایجاد یک شعبه دادگاه مختص حل و فصل مشکلات صنعت در استان شدند.

بدری رئیس کل دادگستری لرستان نیز در این جلسه اظهار کرد: همه تلاش ما از بین بردن موانع و تهدیدهای بر سر راه واحدهای صنعتی است که یکی از این موانع تملک واحدهای صنعتی توسط بانک‎ها است و این دستگاه اختیارات بانک‎ها را محدود خواهد کرد چرا که پس از تملک واحد صنعتی توسط بانک تولید متوقف می ‎ شود بنابراین بانک‎ها برای تملک واحدهای صنعتی باید برنامه ارائه کنند.

وی گفت: شرکت شهرک‎های صنعتی استان مشکلات واحدهای تولیدی را به این دستگاه ارائه کند تا در جلسات کمیته حمایت قضایی و حمایت از سرمایه ‎ گذاری مطرح شود بلکه  راه حل‎هایی جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی در این کمیته اتخاذ شود.

  در پایان رازانی دادستان شهرستان خرم‎آباد نیز اعلام کرد در اولین جلسه کمیته قضایی مشکلات واحدهای صنعتی مطرح و رسیدگی خواهد شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top