دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

سخنگوی شورای شهر خرم اباد از نهایی شدن  طرح تبدیل پسماند به گازوییل سبز درخرم آباد خبر داد .

اسفندیار مرادی درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار افلاک با اشاره به اهمیت تبدیل پسماند شهر خرم اباد به گازوییل سبز طی سخنانی اظهار کرد: تبدیل پسماند به گازوییل سبز برای شهرضروری و دارای قابلیت اشتغالزایی وسودهی بالا می‌باشد.

وی گفت: در گذشته از زباله نتوانستیم استفاده بهینه کنیم اما علم امروز ازهمین زباله گازوییل سبز تولید می‌کند واین طرح اولین بار درایران اجرا می‌شود.

مرادی پور گفت: درسه ماهه گذشته با یک شرکت کانادایی وارد مذاکره شدیم وپس ازبررسی و جلسات متعدد ودقت نظر درانجام هرچه بهترکار و رایزنی با مسئولین مربوطه واعضا شورای شهر به این نتیجه رسیدیم که زمینه حضور سرمایه گذار درخرم آباد را فراهم کنیم و احداث کارخانه تبدیل زباله به گازوییل سبز در خرم‌آباد اجرایی و عملی شود.

سخنگوی شورای شهر گفت: باتوجه به حساسیت موضوع لازم بود تمام جوانب کار درنظر گرفته شود تااین طرح مانند طرحهای گذشته با شکست مواجه نگردد سعی کردیم کاردقیق تر انجام گیرد وساعات زیادی صرف کار کارشناسی انجام دادیم . الحمدالله با رایزنی با اعضا محترم شورا درنهایت طرح به تصویب رسید و در حال نهایی شدن هست خداراشاکرم که درپایان عمرشورای شهر چهارم طرحی تصویب شد که هم قابلیت اشتغالزایی وهم باعث تحول در شهر میشود.

مرادی خاطرنشان کرد: هزینه طرح 150میلیارد تومان برآورد شده است که توسط سرمایه گزار خارجی هزینه خواهد شد و شهرداری هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد .

سخنگوی شورای شهر گفت محل احداث کارخانه درجنوب شهر تعیین شده است که بعداز طی مراحل اداری و بستن قرارداد سرمایه گذار شروع بکار خواهد کرد.

 مرادی پور بیان کرد: این شرکت عظیم که برای اولین باردرایران احداث می شود قابلیت اشتغالزایی 350نفر بطور مستقیم و 400نفر بطورغیر مستقیم رادارد و ایجاد آن باعث رونق اقتصادی و یک تحول خواهد شد. انتظار می رود دست اندرکاران و دلسوزان شهر درسرانجام رساندن این طرح عظیم کمک کنند تا مردم ازمزایای آن بهره مند گردند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top