دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان معتقد است: عده ای اصرار دارند تحت پوشش امداد باقی بمانند در حالی‌که افرادی که خودکفا می‌شوند باید از چرخه امداد خارج شوند.

به گزارش افلاک، هوشنگ بازوند، استاندار در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه کمیته امداد امام (ره) یکی از دستاوردهای انقلاب در راستای محرومیت زدایی است که توسط امام راحل تاسیس شد، اظهار کرد: امداد امام در لرستان در راستای توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال نقش خوبی را ایفا کرده است.

وی اضافه کرد: در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همیشه سهم و موضوعات مربوط به کمیته امداد مطرح می‌شود.

استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به شعار امسال(اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال)، کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در امر اشتغالزایی می‌تواند نقش خوبی در استان داشته باشد. در حوزه اشتغال و تولید که شعار سال است باید به صورت ویژه پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: در استان یک سری هنرستان و دبیرستان وجود دارد که قصد داریم در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی در مرکز و شهرستان‌های استان قرار دهیم.

این مسئول افزود: یکی از برنامه‌های جدیمان ایجاد گلخانه است و آنچه نیاز دارید این است که باید زیرساخت‌ها را در اختیار امداد لرستان برای ایجاد گلخانه‌ای برای مددجویان قرار دهیم.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: زمینه برای کشت گیاهان دارویی در استان مهیاست و برای ایجاد گاوداری و پرورش ماهی ظرفیت خوبی داریم و باید مردم را به سمت داشته‌یمان سوق دهیم.

بازوند تصریح کرد: باید فرهنگ کار را در جامعه نهادینه کنیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top