دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان گفت: در لرستان 980 میلیارد تومان معوقات بانکی داریم که باید پرداخت شود.

به گزارش افلاک، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه همه باید در جهت پیشبرد مشکلات استان کمک کنیم، اظهار کرد: 6409 میلیارد تومان برای سند اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در نظر گرفته شده که این منابع را باید امسال جذب کنیم.

وی با بیان اینکه در این سند شاهد افزایش سهم بانک‌ها هستیم، افزود: 4000 میلیارد تومان به عنوان سهم بانک‎ها در نظر گرفته شده، همچنین سهم بخش دولتی و خصوصی تعیین شده است.

استاندار لرستان، تلاش در جهت محقق شدن اهداف این سند را از اولویت‌های فرمانداران برشمرد و با بیان اینکه کارگروه اشتغال نیز به‌صورت دوره‌ای در شهرستان‌ها برگزار شود، افزود: همچنین فرمانداران هر 15 روز یک‌بار تشکیل جلسه دهند.

بازوند اضافه کرد: در راستای فرصت‌های سرمایه‌گذاری 22 میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده که باید حداقل 20 درصد این تفاهم‌نامه امسال محقق شود.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: در لرستان باید یک سری هزینه به دلیل حضور نداشتن بخش خصوصی بدهیم به این معنا که بانک‌ها باید در این زمینه مشارکت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در سالی که به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین شده باید مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صرفه‌جویی‌هایی را مدنظر داشته باشند، افزود: در راستای سند برنامه آموزشی امیدواریم این سند بتواند نیازسنجی آموزشی را مد نظر قرار دهد و 12 میلیارد تومان در جهت آموزش، تجهیز و نوسازی وسایل آموزشی هزینه شود.

در پایان این جلسه سند اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با حضور استاندار لرستان و اعضای کارگروه اشتغال استان رونمایی شد. 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top