به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباددر پیامی  به مناسبت عید سعید نوروزفرا رسیدن سال 1396 هجری خورشیدی را تبریک گفته است؛متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

عید سعید نوروز و آغاز فصل بهار را که امسال معطر به عطر ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا -سلام الله علیها-     می باشد، به همه ی مردم ولایت مدار استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نوروز یادآور حیات دوباره طبیعت و تحول و تغییر پیدا کردن و با نشاط و زیبا شدن است. انسان می تواند از بهار طبیعت درس بگیرد و ظاهر و باطن خود را تغییر دهد و هماهنگ با طبیعت از لحاظ اخلاقی و ایمانی متحول گردد و در نهایت به سعادت دنیا و آخرت نایل آید.

جامعه نیز به وسیله ی افراد انقلابی و ارزش های الهی دگرگون می شود همچنان که ایران اسلامی با نهضت امام راحل (ره) تغییر یافت و امروز با هدایت و رهبری خلف صالحش مقام معظم رهبری         -مد ظله العالی- به یک کشور امن ، قدرتمند و پیشرفته تبدیل گشته است.

عنایت معظم رهبری -مد ظله العالی- در نامگذاری سالها به موضوع اقتصاد بیانگر آن است که با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی علاوه بر حل مشکلات معیشتی مردم، می توان به یک نظام کارآمد و الگو تبدیل شد. اقتصاد مقاومتی یک سیاست راهبردی است که با تلاش و کوشش و مدیریت جهادی باید ادامه پیدا کند.

اکنون که استان لرستان در سایه ی وحدت و همبستگی و اخوت و برادری به عنوان استان نمونه در موضوع اقتصاد مقاومتی در کشور مطرح گردید و کارهای زیربنایی خوبی در این مدت صورت گرفته است، جا دارد این حرکت در سال جاری شتاب بیشتری پیدا کند و با تلاش و کوشش مضاعف شاهد ایجاد اشتغال پایدار و بهبود معیشت و رفاه بیشتر مردم عزیز این استان باشیم.

اینجانب یاد و خاطره امام بزرگوار و همه ی شهیدان والا مقام بویژه شهدای مدافع حرم و 6500 شهید استان لرستان را گرامی داشته و سال 1396 را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و شما مردم ولایت مدار لرستان تبریک عرض می نمایم و از خدای متعال طول عمر بابرکت همراه با عزت و اقتدار برای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و سالی سرشار از امنیت و آرامش، برکت و معنویت، صحت و سلامت برای همه شما مسئلت دارم.                                                                                                                 

سید احمد میرعمادی

نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد