دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: تاکنون 734 داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا دراستان لرستان ثبت نام کردند.

به گزارش افلاک ورزشی ،حبیب‌الله خجسته پور روز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد انتخابات که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزارشد اظهارکرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده همه 42 هیات اجرایی استان لرستان به ‌موقع تشکیل و ثبت در سامانه شدند.
وی بابیان اینکه از روز گذشته ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح لرستان آغاز شده است، افزود: در سطح استان 25 شهرو بیش از یکهزار و 500 روستا وجود دارد که در صورت داشتن داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آنها برگزار می شود.
معاون سیاسی وامنیتی استاندار لرستان بیان کرد: از تاریخ 30 اسفند تا امروز 734 نفر به فرمانداری و بخشداری‌ها سطح استان مراجعه کرده وکار نام نویسی برای پنجمین دوره از انتخابات شورای های اسلامی شهر وروستا را انجام داده اند که از این تعداد 320 نفربرای شوراهای شهر و 414 نفر برای شوراهای روستا اقدام به ثبت نام کرده اند.
خجسته پوراضافه کرد: تا 6 فروردین ماه ثبت‌نام در فرمانداری و بخشداری‌ها از ساعت هشت صبح تا 16:30عصرانجام می‌شود و در صورت وجود متقاضی در محل ستاد ثبت‌نام کار نام نویسی تا پایان شب ادامه خواهد داشت.

ایرنا

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top