آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: از 20 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب 16 مورد در حال بهره‌برداری هستند.

به گزارش افلاک بختیار رازانی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی دو رسالت و وظیفه اصلی شهرک‌سازی و حمایت از صنایع کوچک و متوسط را به عهده دارد.

وی یادآور شد: در حال حاضر 22 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و منطقه ویژه اقتصادی در لرستان وجود دارد که یکی از این شهرک‌ها متعلق به پتروشیمی استان بوده و خصوصی است.

رازانی ادامه داد: همچنین تنها منطقه ویژه اقتصادی استان در شهرستان ازنا مستقر است و از 20 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب نیز 16 مورد در حال بهره‌برداری هستند، یعنی آمادگی واگذاری زمین به واحدهای صنعتی را دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: مجموع مساحت این 21 شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی، 1340 هکتار بوده که 60 درصد آن مساحت صنعتی است.

وی در ادامه گفت: در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط اقدام‌های زیادی انجام داده‌ایم که از آن جمله می‌توان به حمایت‌های مالی، مشارکت برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، آموزش شاغلین واحدهای مستقر در شهرک صنعتی و... اشاره کرد.

رازانی اظهار کرد: 1200 نفر از شاغلین واحدهای صنعتی یعنی حدود 12 هزار نفرساعت آموزش داده‌ایم.

وی یادآور شد: حدود 88 هزار بنگاه صنعتی در کشور داریم که 90 درصد این‌ها صنایع کوچک و متوسط هستند. اکثر کشورهای دنیا صنایع کوچک را محور توسعه صنعتی لحاظ می‌کنند و این صنایع محاسن زیادی دارد.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top