دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مسئولان در مسیر شهدا قدم بردارند.

‌به گزارش افلاک، سردار مرتضی کشکولی در یادواره ۳۱۲ شهید شهرستان پلدختر بیان کرد: شهدا در راه انقلاب و اهداف انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

وی ادامه داد: استان لرستان بیش ‌از 6300 شهید و ۱۵ هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این امر پشتوانه فکری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به حساب می‌آید.

کشکولی یادآور شد: شهدا به‌خاطر شعار نه شرقی نه غربی رفتند و گفتند ما می‌خواهیم مستقل باشیم. شهدا توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها داشتند.

این مسئول اضافه کرد: اولین دستاورد شهدا همین نظام جمهوری اسلامی است و این‌که نظام شاهنشاهی را ساقط و نظام جمهوری اسلامی را تشکیل دادند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دستاورد دیگر شهدا استکبارستیزی بود و اینکه آمریکا را از ایران بیرون کردند و  آن‌ها به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند مقابل ملت ایران ایستادگی کنند.

وی افزود: اولین باری که بحث مذاکرات مطرح بود آمریکا سه شرط ازجمله حذف ولایت فقیه، حذف سپاه و حذف شورای نگهبان را گذاشت ولی با ایستادگی ملت ایران این تعارض به تعامل و مذاکره رسید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر این‌که مسئولان باید احکام دین را در کشور پیاده کنند نه این‌که بخشی از آن اجرا نشده باقی بماند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در مسیر شهدا قدم بردارند و راه آنان را در رفتارهای سیاسی و اجتماعی خود دنبال کنند تا کسی جرأت نکند بر سر مسئولیت بنشیند و جوابگوی مردم نباشد.

وی افزود: ابعاد شخصیتی شهدا کار خودش را کرده و تا کاخ سفید هم پیش رفته است. سیاست‌های ترامپ یک انفعال و عقب‌نشینی مطلق در مقابل انقلاب اسلامی ایران است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top