دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

‌دیپلم افتخار ششمین دوره آیین تندیس ملی دانشجوی فداکار حوزه محیط زیست کشور به عضو سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه لرستان اعطا ‎شد.

‌به گزارش افلاک، "رضا ابراهیم" عضو سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی شعبه لرستان و نماینده منطقه هفت باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی کشور در مراسم "تندیس دانشجوی فداکار حوزه محیط زیست " موفق به دریافت دیپلم افتخار" ششمین دوره تندیس دانشجوی فداکار" شد و از وی تقدیر به عمل آمد.

سازمان جهاد دانشگاهی تهران با حمایت و همکاری دستگاه‌های علمی و فرهنگی کشور، ششمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران را با حضور جمعی از مسئولان و چهره‌های علمی و فرهنگی کشور برگزار کرد.

در این آیین از گروه‌های دانشجویی یا دانشجویانی که در عرصه‌های حفاظت از محیط ‌زیست، اهدای خون، اهدای عضو، حمایت از کودکان خیابانی، اکرام ایتام، توانبخشی به معلولان، حمایت از افراد بی‌بضاعت و نیازمند، ایثار و شهادت و دفاع از کیان میهن و انقلاب اسلامی، آبادانی کشور به‌ویژه سازندگی مناطق محروم، و امدادرسانی در حوادث طبیعی و غیرمترقبه، حضوری فعال و داوطلبانه داشته‌اند، با اعطای تندیس و لوح تقدیر، قدردانی شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top