آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

‌معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: 16 درصد مشکلات واحدهای صنعتی استان مربوط به عدم پیگیری متقاضی است.

‌به گزارش افلاک، مهندس مهرداد غضنفری امرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارگروه ستاد تسهیل مصوبه مجلس بوده که برای رفع موانع موجود در تولید کشور ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس امسال در استان 65 جلسه با 349 مصوبه داشته‌ایم که حدود 180 مورد آنها اجرایی شده و مصوبات کارگروه در آن محقق و مشکلات در رابطه با اقدامات اجرایی حل شده است.

غضنفری امرایی ادامه داد: 16 درصد مشکلات واحدها مربوط به عدم پیگیری متقاضی است و 4 درصد به تعلل دستگاه‌های اجرایی برمی‌گردد که با آنها برخورد شده و تقریباً 28 درصد نیز در دست اقدام هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان افزود: در کل خروجی کارگروه بسیار مثبت بوده است. در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در زمینه رونق تولید، تسهیلاتی باید پرداخت شود که منجر به تولید شود.

وی با بیان اینکه در رابطه خروجی مصوبات ستاد تسهیل رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده‌ایم، گفت: تاکنون 296 میلیارد تومان در زمینه رونق تولید پرداخت شده است.

غضنفری امرایی بیان کرد: در این مسیری که پیش گرفته‌ایم ممکن است به دلایلی به مشکلاتی برخورد کنیم که این موضوع بررسی شده و قرار است یک فرجه زمانی 20 روزه برای بانک‌ها مشخص شود تا پرونده‌های ارجاعی از سوی ستاد تعیین تکلیف شوند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بعضی از ارگان‌ها به ویژه در حوزه‌های مربوط به امور کارگری انتظار داریم مقداری به روند کارهایشان سرعت بدهند.

وی یادآور شد: همچنین بعضی از بانک‌ها در زمینه کارشناسی و ارزیابی‌ها، امورشان به کندی پیش‌ می‌رود که تذکرات لازم داده شده است.

غضنفری امرایی گفت: امسال 1.6 درصد کاهش بیکاری در استان را داشته‌ایم که نشان می‌دهد همه این تسهیلات در راستای اشتغالزایی هزینه شده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top