دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئيس پليس آگاهي لرستان از دستگيري كلاهبردار 25 ميليارد ريالي با جعل عنوان نمايندگي ايران خودرو با وعده فروش خودرو قسطي در خرم‌آباد خبر داد.

‌به گزارش افلاک، سرهنگ عباس نظري در نشست با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: در پي شكايت جمعي از شهروندان خرم‌آباد مبني بر اينكه فردي با جعل عنوان نمايندگي ايران خودرو با وعده فروش خودروي قسطي، از آنان مبلغ 25 ميليارد ريال کلاهبرداري کرده است، بلافاصله ماموران آگاهي استان بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: با تحقيقات پليسي، متهم در خرم‌آباد شناسايي و دستگير شد كه در بازجويي‌هاي صورت گرفته اعتراف کرد مبلغ 25 ميليارد ريال از شهروندان بابت فروش خودرو قسطي كلاهبرداري كرده است.

رئيس پليس آگاهي لرستان ادامه داد: كلاهبردار حرفه‌اي دستگير شده تاكنون 55 نفر شاكي دارد.

نظری به نقش ارزنده رسانه در برقراري امنيت اشاره كرد و گفت: رسانه بازوي پر توان پليس در ارتقاء احساس امنيت در جامعه و اطلاع رساني به موقع مي‌تواند بستر شايعات در جامعه را از بين ببرد.

وي با اشاره به دستگيري دو سارق خودرو در خرم‌آباد، خاطرنشان کرد: سارقان با شگرد خاص اقدام به سرقت خودرو کرده و با استفاده از مدارک موجود در خودرو با صاحبان خودروها تماس گرفته و از آنها درخواست 30ميليون ريال مژدگاني مي‌کردند.

رئيس پليس آگاهي لرستان اضافه کرد: دو سارق دستگير شده در تحقيقات صورت گرفته به 9 فقره سرقت اعتراف كردند.

نظري با اشاره به انهدام باند سرقت محموله از خودروهاي باري در محورهاي مواصلاتي استان‌هاي همجوار به لرستان، اظهار کرد: ماموران آگاهي استان با دستگيري اعضاي باند 6 نفره سارق ،مقدار 12 تن شكلات كشف كردند.

وی همچنين به دستگيري 6 نفر سارق احشام در روستاهاي اطراف خرم آباد اشاره كرد و افزود: سارقان دستگير شده در تحقيقات صورت گرفته به 40 فقره سرقت در قالب دو باند سرقت احشام اعتراف كردند.

نظري در ادامه دليل عمده وقوع 42 درصد قتل‌هاي رخ داده استان در مدت 6 ماهه نخست امسال را نزاع و درگيري دانست و گفت: در اين مدت 11 درصد قتل‌ها به دليل اختلافات خانوادگي، 7درصد به دليل اختلاف ملکي، 11درصد مربوط به مسائل اخلاقي و منکراتي و 5 درصد هم به دليل اعتياد رخ داده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top