دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر کل پست لرستان گفت: امسال میانگین مبادلات مرسولات پستی در استان 3.9 درصد بوده است.

به گزارش افلاک، حاتم سلیمانی در شورای اداری پست استان بیان کرد: اساسنامه جدید شرکت پست وظایف این مجموعه را به سه حوزه فیزیکی، مالی و الکترونیکی گسترش داده است.

وی ادامه داد: در گذشته فعالیت و خدمات پست تنها به حوزه فیزیکی محدود بود اما با اساسنامه جدید این مجموعه به عنوان درگاه تجارت الکترونیک داخلی و بین المللی خواهد بود.

سلیمانی اضافه کرد: در اساسنامه جدید مرسوله پستی به هر چیز قابل ارسال فیزیکی یا مجازی و اسناد و مدارک و ... اطلاق می‎شود.

مدیر کل پست لرستان اظهار کرد: براساس اساسنامه مذکور ارسال تمامی اطلاعیه‎های شهری و هر مرسوله‎ای که دارای نشانه گیرنده و فرستنده باشد، برعهده پست است.

وی یادآور شد: نظارت، قبول، حمل، رهسپاری و توزیع خرید و فروش اینترنتی با پست است و مدیریت استاندار مکانی ملی نیز از وظایف این مجموعه است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: یکی از معضلات ما نظام چندوجهی در آدرس نویسی است و دستگاه‎های استان استاندار صحیح آدرس نویس را رعایت نمی‎کنند.

مدیر کل پست لرستان تصریح کرد: برای تکمیل بانک اطلاعاتی آدرس باید مشتریان جدید کدپستی ده رقمی خود را استعلام بگیرند و دستگاه‎ها نیز آدرس صحیح مشتریان قدیمی را به روز کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه لرستان پایلوت اجرای اقتصاد مقاومتی است، استاندار این استان درخواست دادند که لرستان به عنوان پایلوت پروژه G-NAF در کشور شود.

سلیمانی گفت: لرستان در اجرای طرح G-NAF، 82 درصد پیشرفت داشته است.

مدیرکل پست لرستان اظهار کرد: ساماندهی شرکت‎های موازی و بدون مجوز نیز از معضلاتی است که پست با آن مواجه است و این شرکت‎ها تا یک سال آینده فرصت دارند که مجوز‎های لازم را از پست اخذ کنند.

وی ادامه داد: خود پستچی‌گری از دیگر معضلات پیش روی ما در استان است و هر دستگاهی برای خود تعدادی پست پی دارد که چنین مسائلی باعث شده میزانارسال مرسولات پستی در استان کمتر از میانگین کشوری شود.

سلیمانی تصریح کرد: میانگین مبادلات مرسولات پستی در کشور8.2 درصد بوده و قرار است امسال به 13درصد برسد و متوسط این شاخص در استان در سال گذشته 3.9 درصد بوده است.

مدیرکل پست لرستان یادآور شد: 6 ماهه سال‌جاری میانگین مبادلات مرسولات پستی استان به 4.2درصد رسیده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top