دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: پست توانسته جایگاه خود را در دنیایی که فضای الکترونیکی رشد سریعی داشته، حفظ کند.

به گزارش افلاک، سید سعید شاهرخی در جلسه شورای اداری پست استان بیان کرد: پست از دیر باز به عنوان یکی از قدیمی ترین سازمان‎های کشور در غم و شادی مردم شریک بوده و صادقانه به مردم خدمت کرده است.

وی اظهار کرد: مردم از سپردن مرسوله‎های خود به پست اطمینان خاطر دارند و با خیالی راحت بسته‎های خود را توسط این مجموعه جابجا می‎کنند.

شاهرخی اضافه کرد: جلب اعتماد مردم توسط یک سازمان نیازمند صرف هزینه و ارائه خدمات کیفی و صادقانه است و پست توانسته در این حوزه موفق عمل کند تا مردم همیشه نگاهی خوب به آن داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: پست توانسته جایگاه خود را در دنیایی که فضای الکترونیکی رشد سریعی داشته، حفظ کند و این قضیه یک ارزش معنوی برای این مجموعه و کارکنان آن محسوب می‎شود.

وی یادآور شد: ذهنیت مردم به پست خوب است و خوشبختانه پست لرستان نیز از مجموعه‎های موفق استان است و اطمینان مردم به آن بالاست.

شاهرخی خاطر نشان کرد: مجموعه پست استان باید تلاش کنند که سرانه مبادلات مرسولات پستی استان به میانگین کشوری برسد و تحقق این مهم نیز نیازمند همکاری فرمانداری و شهرداری شهرستان‎ها است.

این معاون استاندار اشاره‎ای به وضعیت کشور قبل از دولت تدبیر و امید داشت و تصریح کرد: کشور در آن برهه از زمان در شرایط بدی به سر می‎برد و ثبات در حوزه‎های اقتصادی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه لرستان استانی محروم در شاخص‎هایی پون بیکاری است، افزود: 50 درصد جوانان لرستان بیکار هستند و از هر دو جوان یک نفر با مشکل عدم اشتغال مواجه است.

شاهرخی گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در نگاه کلان کشوری و استان، توجه به بالابردن درآمد مردم و اشتغال قوت گرفت و شرایط برای ورود بخش خصوصی فراهم شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: افزایش تعداد پرواز‎های فرودگاه خرم‎آباد مورد توجه استاندار بود و خوشبختانه تعدااین پروازها افزایش یافت و هم اکنون طرح روکش باند آن در حال اجرایی شدن است و تا پایان آبان ماه پرواز‎های این فرودگاه مجددا برقرار می‎شوند.

وی ادامه داد: کارخانه کشت و صنعت لرستان با تلاش استاندار لرستان احیا شد و بیش از 2500 فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه به وجود خواهد آمد.

شاهرخی با اشاره به اینکه لرستان پایلوت اجرای اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: با لطف خدا و دست خالی دولت تدبیر و امید و مردم، لرستان به مثابه کارگاهی است که این طرح در آن در حال پیاده سازی شده و حرکات خوبی برای تحقق آن صورت گرفته است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top