دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

قائم‌مقام اجرای سرشماری نفوس و مسکن لرستان گفت: ۴۵۰۰ نفر برای شرکت در آمارگیری سرشماری نفوس و مسکن استان لرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش افلاک، حسین نورالدینی در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به پیش‌بینی شرکت 35 تا 40 درصدی شهروندان لرستانی در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 اظهار داشت: برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال 95 تاکنون 600 نفر در دوره‌های آموزشی آمارگیری در راستای اجرای این طرح در استان لرستان شرکت می‌کنند.

وی بابیان اینکه از مجموع این تعداد 550 نفر برای آمارگیری انتخاب می‌شوند، افزود: دوره‌های آموزشی و کلاس‌های ویژه آمارگیران از 10 تا 12 مهرماه جاری در شهرستان‌های استان لرستان برگزار می‌شود.

قائم‌مقام اجرای سرشماری نفوس و مسکن لرستان با اشاره به انواع دوره‌های آموزشی برگزارشده ویژه عوامل اجرایی سرشماری امسال در استان لرستان عنوان کرد: برگزاری سمینار آموزشی ویژه کارشناسان IT، سمینار آموزشی کارشناسان نقشه و کلاس‌های آموزشی ویژه معاونان فنی به‌منظور انجام سرشماری نفوس و مسکن استان لرستان ازجمله این دوره‌های آموزشی بوده است.

وی بابیان اینکه زنگ سرشماری در سوم مهرماه در سطح مدارس استان لرستان هم‌زمان با سراسر کشور و زنگ مهر نواخته خواهد شد، بیان کرد: سرشماری امسال در دو مرحله اینترنتی و مراجعه مأموران سرشماری به درب منازل شهروندان از سوم مهرماه امسال انجام می‌شود.

نورالدینی خاطرنشان کرد: تاکنون چهار هزار و 500 نفر برای شرکت در آمارگیری سرشماری نفوس و مسکن استان لرستان ثبت‌نام کرده‌اند که افراد آمارگیر در این طرح همگی دارای تحصیلات دانشگاهی با اولویت رشته‌های مرتبط با آمار و دارای سابقه شرکت در سرشماری هستند.

وی تصریح کرد: هر مأمور آمارگیر باید به هزار و 200 خانوار در محدوده مشخص‌شده خود مراجعه و اطلاعات آنان را در سامانه ثبت کند همچنین کار آمارگیری مناطق عشایری و صعب‌العبور استان لرستان با شرکت اکیپ‌هایی بومی آشنا به مناطق و دارای تحصیلات دانشگاهی انجام می‌شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top