دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرماندار کوهدشت گفت: اجرای سد معشوره از نان شب برای مردم واجب‌تر است.

به گزارش افلاک «نورمحمد فردی بیرانوند» اظهار کرد: کوهدشت تنها شهرستانی است که شهرک صنعتی ندارد و ناحیه صنعتی شهرستان مشکل زیرساختی دارد و به حال خود رها شده است.

وی با بیان این‌که این شهرک مسئول ندارد، افزود: هم‌چنین این ناحیه مشکل تصفیه فاضلاب عمومی داشته و واحدهای صنعتی شهرستان معوقات بانکی دارند.

فردی بیرانوند خاطرنشان کرد: همچنین این واحدها کمبود سرمایه در گردش و نقدینگی دارند و برای بیشتر آنها اجرائیه صادر شده است.

فرماندار کوهدشت تصریح کرد: واحدهای تولیدی شهرستان باید از سردرگمی خارج شوند و بانک‌های تخصصی و کشاورزی توجه ویژه‌ای به تولید داشته باشند.

وی اظهار کرد: امسال 38 طرح با هدف تولید و اشتغال و اعتبار 12 میلیارد تومان در شهرستان انجام می‌شود و این طرح‌ها تا بحال یک میلیارد تومان تسهیلات گرفته‌اند.

فردی بیرانوند خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرک گلخانه‌ای کوهدشت به جهاد دانشگاهی لرستان واگذار شده است و هم‌اکنون فعال شده و کار را آغاز کرده‌اند. با توجه به پتانسیلی که این نهاد دارد امیدواریم در کوتاه‌ترین مدت این کار انجام شود.

فرماندار کوهدشت با بیان این‌که 2000 نفر سهمیه اشتغال شهرستان است، افزود: در این راستا با 25 دستگاه تفاهم‌نامه منعقد کرده‌ایم.

وی گفت: متأسفانه در شهرستان با مشکل آب شرب و آشامیدنی مواجهیم و 37 روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند، مصرف آب در کشور روزانه 130 لیتر بوده اما این آمار در استان 185 لیتر است. با توجه به حجم بالای مصرف اگر تمهیداتی اندیشیده نشود قطعاً در چند سال آینده در شهرستان با بحران آب مواجه خواهیم شد.

فردی بیرانوند با بیان اینکه یک پنجم تولید گندم لرستان مربوط به کوهدشت است، افزود: این شهرستان قطب کشاورزی استان محسوب می‌شود و همین موضوع اجرای سد معشوره را از نان شب برای مردم واجب‌تر کرده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top