دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان گفت: صندوق توسعه ملی، 100 میلیون دلار پتروشیمی کوهدشت را مصوب کرده است.

به گزارش افلاک،  مهندس «هوشنگ بازوند» با اشاره به آخرین وضعیت پتروشیمی کوهدشت، اظهار کرد: سرمایه‌گذار این پروژه تغییر کرده است و یک گروه در این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی با بیان این‌که اما این پروژه سه تا مشکل داشت که باید برطرف شوند، خاطرنشان کرد: 82 هکتار به این گروه تحویل داده شده که در مرحله حصارکشی هستند.

بازوند مشکلات این پروژه را خوراک گاز و پتروشیمی برشمرد و افزود: برای خوراک گاز، شرکت گاز موافقت کرده که آن را تأمین کند.

وی اظهار کرد: هم‌چنین برای خوراک پتروشیمی در کمیسیون پتروشیمی مطرح شده است که در دستور کار آن‌ها قرار گیرد.

استاندار تصریح کرد: اعتبار ارزی این پروژه حدود 400 میلیون دلار است که صندوق توسعه ملی از این مبلغ 100 میلیون دلار را مصوب کرده و به بانک صنعت و معدن نیز ابلاغ کرده است.

بازوند اضافه کرد: بانک صنعت و معدن می‌گوید تا زمانی‌که 400 میلیون دلار برای من ذخیره نشود امکان پرداخت این مبلغ را ندارم.

وی با بیان این‌که در صورتی‌که این ارز اختصاص یابد می‌توان عملیات را آغاز و برنامه زمان‌بندی را به ما ارائه دهد، افزود: آنچه مسلم است این‌که این صنعت بزرگ که حدود 2000 میلیارد است در کوهدشت اجرا می‌شود.

استاندار لرستان با بیان این‌که سرمایه‌گذاران این پروژه دارای اهلیت هستند و چندجا این کار را انجام داده‌اند، یادآور شد: تصور می‌کنم این پروژه باعث رونق و اشتغال‌زایی بسیار فراوانی خواهد شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top