دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به نقش موثر هنر در روایات تاکید کرد و گفت: هنر بهترین راه برای روایت مظلومیت غزه است.

اعظم روانشاد ۱۹ فروردین در آیین نکوداشت روز هنر انقلاب اسلامی  و بسیج هنرمندان، ضمن گرامی‌داشت یاد شهید آوینی و تشکر از فعالیت‌های فرهنگی هنری هنرمندان لرستان در سال ۱۴۰۲، گفت: مهم‌ترین برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌جاری و به تبع آن در استان‌ها اجرای طرح شهید آوینی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در اجرای این طرح بر محوریت جوانان متعهد و جریان حلقه‌های میانی برای نقش‌آفرینی مؤثر مردم و تسریع حرکت عمومی جامعه در بستر مشارکت‌پذیری و ظرفیت‌سازی تاکید شده است.

روانشاد، ایجاد تحول در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی و گسترش معارف انقلاب اسلامی در جامعه و استقلال فرهنگی، تولید و انتشار محتوا و صنایع فرهنگی فاخر انقلاب اسلامی متناسب با نیاز مخاطبان را، از جمله اهداف اجرای طرح شهید آوینی عنوان کرد و افزود: امیدواریم که با اجرای این طرح در استان شتاب و توسعه خوب فرهنگی و هنری را شاهد باشیم.  

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین غزه و محکوم کردن اقدامات اخیر آن‌ها، افزود: مردم فلسطین امروز برای حقی می‌جنگند که سال‌هاست توسط رژیم صهیونیستی اسرائیل غصب شده است.

روانشاد افزود: در جهان امروز که یک رژیم غاصب به راحتی بر سرزمینی که حق مردمانش است چیره می‌شود، تنها راهکار برای روایت مظلومیت مردم این سرزمین، زبان هنر است.

وی با اشاره به این‌که هفته هنر انقلاب فرصتی مغتنم برای روایت مظلومیت مردم غزه است، بیان کرد:  قطعا هنری که مظلومیت را روایت می‌کند یک هنر مقدس است.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top