آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

درمانگاه شبانه‌روزی مهرداد در خرم‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

عصر یکشنبه ۲۰ اسفند با حضور دکتر سیاوش بیرانوند معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جمعی از مسئولان استان، درمانگاه شبانه‌روزی مهرداد در خرم‌آباد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در حاشیه افتتاح این درمانگاه دکتر کبری ولدی بیرانوند موسس و مسئول فنی این درمانگاه به خبرنگاران گفت: این درمانگاه شبانه‌روزی بوده و در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان احداث شده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این درمانگاه برای ۵۵ تا ۶۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است، ادامه داد: درمانگاه شبانه‌روزی مهرداد به عنوان یکی از مجهزترین مجموعه‌های درمانی شهرستان خرم‌آباد خدمات گسترده‌ای را به همشهریان عزیز ارائه می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: طیف گسترده خدمات همواره به همراه کیفیت مطلوب و دسترسی مناسب برای شهروندان جز سیاست‌های کاری درمانگاه بوده است.

ولدی بیرانوند اظهار کردک پزشک عمومی، اورژانس شبانه روزی، داخلی اطفال، زنان و زایمان و نازایی، پوست و مو و زیبایی، چشم پزشکی، اورولوژی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، آندوسکوپی، اسپیرو خدمات برای آقایان و خانم‌ها و همچنین پزشکان با تجربه دسترسی به این خدمات را به راحتی و با سرعت و کیفیت بالا میسر ساخته است.

وی گفت: بخش دندانپزشکی این درمانگاه برای اولین بار به صورت شبانه‌روزی در خدمت همشهریان و هم استان‌های عزیز می‌باشد.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top