دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

رئیس هیأت مدیره کانون وکلای لرستان با اشاره به اینکه ۲۲ پرونده مربوط به موسسات حقوقی  غیر مجاز  از ابتدای سال تاکنون در کمیسیون ثبت و بررسی شده است، گفت: از این تعداد ۱۲ موسسه پلمب و ۱۰ پرونده  در دادگستری در جریان است.

به گزارش افلاک ورزشی ، غلامرضا رفیعی امروز ظهر در نشست خبری با  خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان که به مناسبت هفتم اسفند ماه سالروز استقلال کانون وکلا در سالن جلسات برگزار شد، تعداد وکلای پایه یک استان را ۷۶۰ نفر عنوان کرد و افزود: از سال ۸۹ تا امسال ۲۰۰ نفر کارآموز وکالت پذیرش شده است، با تصویب قانون تسهیل کسب و کار امسال ۲۵۳ تحصیلکرده حقوق پذیرفته شدند.

وی با اشاره به تعداد پرونده‌های معاضدتی و تسخیری استان گفت: ازابتدای سال تاکنون ۵۲۵ پرونده پرونده معاضدتی و تسخیری در استان داشته‌ایم که از این تعداد ۲۴۴ معاضدتی و ۲۸۱ پرونده تسخیری  است.

رئیس هیأت مدیره کانون وکلای لرستان با اشاره به اینکه ۷۹ پرونده برای وکلای متخلف در استان صادر شده است، گفت: از این تعداد برای ۵۰ پرونده قرار و  ۳۶ پرونده قرار منع تعقیب صادر شده است، یازده پرونده قرار جلب به دادسرا و  ۳ پرونده عدم صلاحیت صادر شده است.

به گفته رفیعی  ۱۱ پرونده در دادگاه ثبت، برای  ۱۰ پرونده هم برائت  و یک توبیخ درج در پرونده صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ پرونده مربوط به موسسات غیر مجاز از ابتدای سال تاکنون در کمیسیون ثبت و بررسی شده است، گفت: از این تعداد ۱۲ موسسه پلمب و ۱۰ پرونده  در دادگستری در جریان است.

به گفته رئیس هیأت مدیره کانون وکلای لرستان تضمین پیروزی پرونده توسط وکلا تخلف است و جرم محسوب می‌شود.

رفیعی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با انتقاد از قانون تسهیل کسب و کار، توضیح داد:  با اجرای قانون تسهیل کسب و کار و ورود فارغ‌التحصیلان حقوق که توام دفاع از وکلا را ندارند علاوه بر زیر سوال رفتن وکلا در نهایت دادرسی عادلانه زیر سوال می‌رود

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top