آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

مدیر شعب بانک رفاه کارگران  استان لرستان از اهدای پانصدوپنچاه بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم مدارس مشار کتی بانک رفاه کارگران لرستان خبر داد
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی  ، بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه استان لرستان در جمع خبرنگاران گفت :با توجه به فصل بازگشایی مدارس و بمنظور کمک به دانش آموزان محروم و کم بضاعت ، محموله حمایتی شامل لوازم التحریر با کمک های همکاران ومساعدت مدیر عامل و هیات مدیره بانک رفاه برای 550دانش آموز محروم و کم بضاعت در مدارس تاسیس شده توسط بانک رفاه شهرستان های خرم آباد ٬الیگودرز٬نور آبادورومشگان توزیع شد.
اهداف انسان دوستانه و مسئولیت اجتماعی بانک رفاه
بالاوندی افزود :این محموله شامل 550بسته ملزومات اولیه تحصیلی در راستای اهداف انسان دوستانه و مسیولیت اجتماعی بانک رفاه به دانش آموزان لرستانی تقدیم شد.
وی افزود : بانک رفاه کارگران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود یک باب مدرسه در بخش میربگ جنوبی شهرستان دلفان نیز احداث خواهد کرد و پس از مدرسه های شهدای بانک رفاه وشهید قرنی در شهرستان خرم آباد و همچنین روستای خاک آباد از توابع شهرستان الیگودرز، این مدرسه سومین مدرسه بانک رفاه در استان لرستان خواهد بود که احداث می شود. محموله لوازم التحریر، توسط مدیریت شعب بانک رفاه استان لرستان به مناطق مورد نظرمنتقل و بین دانش آموزان توزیع شد
مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان در این زمینه گفت: تحصیل و علم‌آموزی دانش‌آموزان، یکی از مهم ترین مواردی است که برای مسئولان بانک رفاه مطرح بوده است.
بالاوندی افزود: دانش‌آموزان آینده سازان این کشور هستند و باید موانع و مشکلاتی که در راه علم آموزی آنها وجود دارد برطرف شود تا آنها بتوانند بدون دغدغه به تحصیل بپردازند. معلمی خاطرنشان کرد: برخی از خانواده‌های لرستانی به دلیل محرومیت، توانایی خرید لوازم التحریر برای فرزندان خود را ندارند به همین دلیل بانک رفاه وظیفه خود دانسته که لوازم التحریر مورد نیاز این دانش آموزان را تهیه نماید.
توزیع بسته معیشتی در مناطق سیل زده لرستان
بالاوندی تصریح کرد : بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود علاوه بر اختصاص کمک های نقدی و غیر نقدی و همچنین تهیه بسته های معیشتی ٬اعطای تسهیلات به خانواده های آسیب دیده از سیل فروردین ۹۸، و اهدای یک دستگاه آمبولانس به شهرستان معمولان در ساخت و احداث خانه بهداشت در روستای سفید کن شهرستان دورود با مشارکت داشگاه علوم پزشکی حضور فعال داشته و دارد .
مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با بیان این که توسعه ساختار بانکداری اسلامی نقش موثری در کاهش مشکلات اقتصادی ایفا می‌کند ،گفت: بانک رفاه کارگران عملکرد شایسته‌ای در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به نیازمندان جامعه داشته است.

وی تاکید کرد: این بانک به معنای واقعی در عرصه ترویج فرهنگ نوع دوستی و اشاعه خدمات بانکداری اسلامی گام برداشته و تعامل ارزنده‌ای را با نهادهای حمایتی مانند سازمان بهزیستی وکمیته امداد از خود نشان داده است.
در این مسئولیت اجتماعی خطیر حجت حمیدی همرازعبدالرضا کزازی ٬٬نصرت اله رشیدیان رئیس بازرسی ،امیر محمود داودی نژد مدیر روابط عمومی و مجید نیک زاد مدیر تدارکات بانک رفاه استان لرستان حضور داشته و در این امر خیر متحمل زحمات زیادی شدند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top