دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مقدمات برپایی کنگره ملی شهدای استان باهدف توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شده و این رویداد ششم آبان ماه امسال برگزار می شود.

سرهنگ محمد محمودوند روز سه‌شنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: کنگره های ملی شهدا از سال ۱۳۷۵ آغاز شد و از همان سال سهمیه هایی برای استان ها تعریف شده که برگزاری کنگره شهدای لرستان نیز در این راستا است.

وی افزود: در راستای برگزاری کنگره شهدای لرستان ۱۵۰ جلسه اندیشه ورز، ۳۱۴ عنوان برنامه همچنین ۴۳ هزار و ۳۳۶ اقدام انجام شد که تمامی این برنامه ها در ۱۴ حوزه فعالیت می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: در طول سه سال گذشته بیش از ۴۵۰ جلسه در راستای این مهم برگزار که برخی برنامه ها ۱۰۰ درصد انجام شد و برخی دیگر با تحقق بیش از ۸۰ درصد تا چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

سرهنگ محمودوند بیان کرد: کنگره شهدای لرستان ششم آبان ماه امسال برگزار می‌شود و تاکنون پنج اجلاسیه همچنین یکهزار و ۸۰۶ یادواره شهید در قالب آبروی محله، حوزه ای، پایگاه، شهرستانی و قشری در این راستا برگزار شد.

وی با اشاره به چاپ ۱۱۳ کتاب با عنوان های مختلف در این راستا گفت: ۲ جشنواره تولید محتوای دیجیتال، ۲۰ قسمت پویا نمایی، ۱۵ پویش مجازی، پخش ۴۰ مستند حوزه دفاع مقدس در صدا و سیما و ساخت یک فیلم سینمایی فاخر از دیگر اقدامات ذیل کنگره شهدای لرستان می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: ساخت و نصب ۵۴ سرویس و المان و ۵۸ یادمان در حوزه اقدامات فرهنگی هنری همچنین انتشار چهار هزار و ۶۰۰ عکس رزمندگان، سرپرستی ۶ هزار و ۵۵۵ کودک یتیم و آزادی ۶ هزار و ۵۶۵ زندانی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

سرهنگ محمودوند همچنین با اشاره به اینکه مهمترین و بزرگترین ابزار جنگ ترکیبی، خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند اضافه کرد: جهان در آستانه تمدن است، فلسطین و گروه مقاومت حماس در مقابل ظلم همیشگی رژیم صهیونسیتی ایستادگی می‌کنند و تاکنون بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم شده است.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top