آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: امسال۲۴۰۰ دانشجوی دانشگاه لرستان در خوابگاه‌های دولتی اسکان می‌یابند.

 

به گزارش خبرنگار افلاک ورزشی، حامد خدایاری در جلسه توجیهی سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان که با حضور معاون دانشجویی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: با افتتاح خوابگاه دانشجویی جدید دانشگاه لرستان که ظرفیت آن ۳۶۰ نفر است،امسال ۲۴۰۰ دانشجوی این دانشگاه در خوابگاه‌های دانشجویی دولتی اسکان می‌یابند.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه لرستان دارای ۱۰ بلوک خوابگاهی است، افزود: همزمان با تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی در فصل تابستان ۲۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز این خوابگاه‌ها هزینه شد.

 

مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان هزینه اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دولتی در هر ترم را ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: این هزینه بر اساس تعرفه صندوق رفاه از دانشجویان اخذ می‌شود.

 

خدایاری یادآور شد: تمام دانشجویان ورودی جدید در مقطع دکتری و کار‌شناسی ارشد و همچنین دانشجویان دختر مقطع کار‌شناسی در خوابگاه‌های دانشجویی دولتی اسکان می‌یابند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه لرستان در خوابگاه‌های خودگران مستقر بودند اما این تعداد امسال به ۴۵۰ نفر کاهش پیدا می‎کند.

 

وی اضافه کرد: با هدف خدمات‎رسانی بهتر به دانشجویان مستقر در خوابگاه‌های خودگران و همچنین نظارت هر چه بیشتر بر عملکرد این خوابگاه‌ها دانشجویان دانشگاه لرستان در سه خوابگاه خودگردان تجمیع شده‌اند.

 

مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار کرد: در خوابگاه‌های خودگردانی که دانشجویان دانشگاه لرستان در آن‌ها مستقر هستند، برنامه‌های فرهنگی نیز برگزار می‌شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top