آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 


فرمانده انتظامی دوره چگنی از آتش‌سوزی 6 هکتار مزارع کشاورزی روستای "بن مزرعه" این شهرستان خبر داد.
 به گزارش افلاک ورزش نیوز ،سرهنگ یارالله عبدی‌چراغ گفت : برابراعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره آتش سوزی در روستای "بن مزرعه" دوره چگنی‌، ماموران این فرماندهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: با تلاش ماموران و نیروهای امدادی حریق مهار و مشخص شد 6 هکتار از مزارع کشت جو مربوط به دو کشاورز به دلایل نا معلومی دچار آتش‌سوزی شده است.
عبدی اظهار داشت: علت وقوع آتش‌سوزی در دست بررسی است.
10 هزار کیلو گرم موسیرقاچاق در الیگودرز کشف شد
فرمانده انتظامی الیگودرز از دستگیری یک متخلف و کشف 10 هزار کیلو‌گرم داروی گیاهی از نوع موسیر کوهی غیر‌مجاز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ خدا‌رحم ذلقی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی مقادیری موسیر قاچاق توسط یک نفر متخلف با یک دستگاه مینی‌بوس در روستایی در الیگودرز‌، موضوع در دستورکار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و با مشاهده مینی‌بوس آن را توقیف کردند.
این مقام مسوول اظهار داشت‌: متهم دستگیر و در بازرسی از مینی‌بوس مقدار 10 هزار کیلو‌گرم داروی گیاهی از نوع موسیر کوهی غیر‌مجاز کشف شد.
ذلقی با اشاره به این که موسیر‌های مکشوفه تحویل اداره منابع طبیعی الیگودرز شدند ، از شهروندان خواست‌: در صورت مشاهده این هرگونه موارد سود‌جویانه مراتب را به پلیس گزارش دهند.
 
کاهش 30 در صدی جرائم در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از کاهش 30 درصدی انواع جرائم طی 20 روز گذشته در این شهرستان خبر داد‌.
سرهنگ علی‌رضا دلیری در این باره گفت: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات پیشگیرانه عوامل انتظامی این شهرستان‌، آمار انواع جرائم در بروجرد کاهش چشم‌گیری داشته است.
وی افزود‌: در بررسی به عمل آمده آمار کاهش انواع جرائم حوزه استحفاظی این فرماندهی در 20 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 30 درصدی داشته است.
دلیری در ادامه عنوان داشت‌: این موفقیت پلیس ، نتیجه تلاش مخلصانه و شبانه‌روزی عوامل انتظامی این شهرستان و به کارگیری اقدامات پیشگیرانه از جمله‌، طرح آموزش همگانی و هشدار پلیسی در مساجد و مدارس‌، راه اندازی گشت‌های آشکار رعد و افزایش گشت‌های فوریتی پلیس 110 و همچنین همکاری و تعامل بیش‌تر مردم با پلیس بوده است.
فرمانده انتظامی بروجرد ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های پاک‌سازی و انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
توقیف 4 دستگاه خودرو با 90 میلیون ریال خلافی
فرمانده انتظامی شهرستان دورود از توقیف چهار دستگاه خودرو متخلف در نتیجه اجرای طرح برخورد با خودروهای با تخلف بالای 10 میلیون ریال در هفته گذشته خبر داد.
سرهنگ هدایت‌الله حسنوند با اشاره به بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمای و رانندگی‌، گفت: در هفته گذشته با تشدید اقدامات کنترلی 4 دستگاه خودروی سواری با خلافی بیش از یک میلیون تومان با دستور قضائی شناسایی و از ادامه تردد آن‌ها در سطح معابر درون‌شهری جلوگیری شد.
وی با اشاره به نتیجه اجرای طرح‌های مربوطه اظهار داشت: عوامل راهنمایی و رانندگی این شهرستان با هدف اجرای قانون و برقراری نظم در سطح معابر برای عموم شهروندان، طرح شناسایی و توقیف خودروهای با تخلف بالای 10 میلیون ریال را اجرا و ضمن استقرار در مرکز و میادین اصلی شهر و همچنین پوشش دادن مناطق حاشیه‌ای موفق به شناسایی و توقیف 4 دستگاه خودرو با مجموع خلافی بیش از 90 میلیون ریال و انتقال آن‌ها به پارکینگ شدند.
حسنوند اظهار داشت: یک دستگاه پاژیرو که علاوه بر نصب پلاک پیکان اقدام به تردد در سطح شهرستان کرده بود از خودروهای توقیفی بوده که خودرو مذکور دارای مبلغ 24 میلیون ریال خلافی است.
فرمانده انتظامی دورود در پایان ضمن اشاره به ماده 8 قانون جدید رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در خصوص توقیف خودروهای بالای 10 میلیون ریال خلافی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 100 ساعت کلاس آموزشی برای راکبین وسایل نقلیه برگزار شده است.  
 
منبع: اداره اطلاع‌رساني معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي لرستان
 
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top