دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه


علی هادی چگنی در نشست خبری برنامه کوتاه مدت اقدام و عمل گفت: با احیای ظرفیت‌های راکد استان می‌توانیم در سال جاری گامی مثبت در مسیر توسعه‌ استان لرستان برداریم.
 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،علی هادی  چگنی افزود: خوش بختانه در سال جدید بسیار زود‌تر از سایر استان‌ها و با برنامه‌ ریزی دقیق برای احیای پروژه‌های راکد قدم بر می‌داریم
وی در ادامه بیان کرد: بر اساس سند آمایش و سیاست‌های مقاومتی، برنامه ریزی دقیق و کار‌شناسی شده‌ای در راستای احیای ظرفیت‌های راکد چندین ساله استان تدوین شده است.
وی خاطر نشان کرد: با اقدام لازم و برنامه ریزی دقیق می‌توانیم در سال جدید استان لرستان را در مسیر مستقیم توسعه قرار دهیم
 علی هادی چگنی در اولین جلسه‌ مدیریتی اقتصاد مقاومتی در لرستان با عنوان (برنامه کوتاه‌ مدت اقدام و عمل)، که در سالن جلسات استانداری و به ریاست استاندار لرستان برگزار شد، گفت: احیای ظرفیت‌های راکد یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، ومحور توسعه استان در این راستا هدف‌گذاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه کوتاه مدت اقدام و عمل گفت: با احیای ظرفیت‌های راکد استان می‌توانیم در سال جاری گامی مثبت در مسیر توسعه‌ استان لرستان برداریم

چگنی بیان کرد: پروژه‌هایی که در سند ۹۶ استان در نظر گرفته شده در صنعت گردشگری تاثیرگذار است ومحور توسعه لرستان در بخش‌های اقتصادی و عمرانی دیده شده است که البته استاندار لرستان در این باره بخوبی ورود پیدا کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ادامه سخنان خود افزود: در سال جدید بسیار زود‌تر از سایر استان‌ها و با برنامه‌ ریزی دقیق برای احیای پروژه‌های راکد قدم بر می‌داریم و براین اساس، سند آمایش و سیاست‌های مقاومتی، برنامه ریزی دقیق و کار‌شناسی شده‌ای در راستای احیای ظرفیت‌های راکد چندین ساله استان تدوین شده است.

وی در پایان، با بیان اینکه صنعت گردشگری می‌تواند اشتغال زایی بسزایی را داشته باشد به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: در برخی جا‌ها انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های بیشتری که با این صنعت در ارتباط است تعریف کنند زیرامهم ‌ترین بخشی که می‌تواند در تداوم اشتغال پایدار موثر باشد صنعت گردشگری است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top