دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: استفاده از طرح مولد سازی برای پیشبرد و رونق اقتصادی در استان موثر است و می‌توان زیرساخت‌های استان را تامین و به رونق اقتصادی، جایگاه تولید و پیشرفت حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه کمک کرد.

به گزارش افلاک نیوز، طالب قاسمیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دارایی‌های دولت یا سرمایه‌های راکد مانده کشور، می‌تواند گره‌ پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌های ضروری استان را باز کند.

وی اضافه کرد: قطعاً مولد سازی نقش بسزایی در توسعه عمرانی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت: با توجه به اینکه استان محرومی هستیم و منابعی که دریافت می‌کنیم اندک است دستگاه‌های اجرایی و دولتی با فروش املاک غیر قابل استفاده تکمیل پروژه ها را انجام دهند.

قاسمیان بیان کرد: استفاده از طرح مولدسازی برای پیشبرد و رونق اقتصادی در استان موثر است و می‌توان زیرساخت‌های استان را تامین و به رونق اقتصادی، جایگاه تولید و پیشرفت حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه کمک کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی با داشتن املاک مازاد از این قانون استقبال کرده و با فروش این املاک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خود کمک خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصاد و دارایی لرستان یادآور شد: دولت به طور جدی پیگیر اجرایی شدن این قانون است و وزارت اقتصاد و دارایی را به عنوان مجری مکلف به انجام این کار کرده است.

انتهای پیام 

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top