دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مسئولان باید با همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر مشکلات مردم به‌خصوص در امر بیکاری و معیشت را کمتر و برطرف کنند.

به گزارش افلاک ورزشی؛حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز عید فطر در سخنانی با تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: ما مبارک رمضان امسال ما متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود، با شور و حال معنوی بیشتری سپری شد، به‌خصوص در شب‌های قدر.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان همراه با مجالس دعا، توسل و اشک‌هایی که از جوانان پاکیزه در این ماه جاری شد و… برجسته و ممتاز بود، عنوان کرد: کمک‌های مؤمنانه‌ای که از سوی نهادهای دولتی و غیردولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد به جامعه بدون منت و برای خشنودی خداوند بود، از خصوصیات این ماه بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مردم در اجتماع پرشکوه روز قدس حضور پیدا کردند، گفت: باید به درگاه خداوند شکرگزار باشیم که در این ماه مردم جهاد با نفس، هم جهاد مادی و هم نمایشی عظیم برای مقابله با دشمنان اسلام و مسلمانان را در روز قدس به نمایش گذاشتند. اینها برکات ماه مبارک رمضان است.

حجت‌الاسلام شاهرخی، تصریح کرد: این گنجینه‌های مادی و معنوی را باید تا ماه رمضان سال آینده حفظ کنیم و به برکات این ماه مبارک پایبند باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه ماه مبارک رمضان ماه تقویت اراده است، گفت: با تقویت اراده باید حرکت خود را با کار و همت مضاعف برای نزدیک‌شدن به قله‌ها بیشتر شود، هر فردی از آحاد مردم باید بااخلاص بیشتر خدمتگزاری بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه قوای سه‌گانه در کشور و همچنین در استان لرستان باید با همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر مشکلات مردم به‌خصوص در امر اشتغال و معیشت را کمتر و برطرف کنند، گفت: قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل و مقام عظمی ولایت امام خامنه ای بر وحدت و اتحاد تأکید داشتند و اتحاد شما مردم و مردم با مسئولان سبب شد که مشکلات پرخطری را پشت سر بگذاریم و دشمنان نظام اسلامی با این اتحاد ما مخالف هستند.

حجت‌الاسلام شاهرخی، افزود: ممکن است مردم سلایق و نظرات مختلفی داشته باشند؛ ولی این نظرات باید با رعایت اخلاق و منصفانه و نقد و انتقاد و مطالبه‌گری مبتنی بر اخلاق صورت گیرد، آنچه که دشمن را خوشحال می‌کند تبدیل این سلایق مختلف به دعوا، کینه و عداوت است.

وی با تأکید بر اینکه برای دشمن ثابت شده که تجربه حمله نظامی بی‌فایده و کم‌فایده است، راهبرد دشمن عوض شده، امروز کار دشمن تحریف، دروغ‌گویی و بدبین کردن افراد و گروه‌ها نسبت به یکدیگر است، گفت: در شناخت راهبرد و تاکتیک دشمن باید به‌روز بود، راه و روش آنها را هم شناخت و اقدام کرد، ماه رمضان این نیرو و اراده را به ما عطا کرده، همان‌طور که بهار طبیعت را زنده می‌کند، ماه رمضان و عید فطر ما را زنده و گویا که اول زندگی ما انسان‌ها است.

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top