دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان در خصوص حضور حماسی مردم استان لرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس؛  در پیام مشترکی اعلام کردند که حضور حماسی مردم  در روز قدس انعکاس بصیرت ملت ایران و مردم دیار لرستان است.
 

 به گزارش افلاک ورزشی ؛در این پیام مشترک فرهاد زیویار، استاندار لرستان و حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، آمده است که؛ خروش و حضور حماسی ملت نستوه ایران بازبان روزه ، خاصه مردم غیور و ولایت مدار استان لرستان در روز جهانی قدس در این برهه خاص ، که این رژیم پلید ، جنایت و شقاوت را به اوج رسانده است ،حقیقتا خلق صحنه ها و حضوری با شکوه بود که انعکاس حق طلبی و بصیرت ملت ایران خصوصا لرستان این سرزمین آزادگان وشجاعان است .

در ادامه این پیام آمده است که؛ روز قدس سال ۱۴۰۳ ، روزی بواقع کلمه ، اسلامی، تاریخی، جهانی و حماسی بود ، رژیم منحوس صهیونیستی ، در پرتو رشادت و مجاهدت و صبر الهی ملت بی نظیر فلسطین (غزه مظلوم), به ورطه ی اضمحلال و سقوط رسیده و تصمیمات سردمداران جنایتکارش، ساعت صفر انفجار و محو این غده سرطانی بدخیم را تسریع می کنند.

بنا بر این پیام مشترک، طوفان الاقصی ، خروش و فریاد هیهات من الذلة سر دادن ملتی به تنگ آمده از دهها سال جنایت شقی ترین فرقه منحوس تاریخ است ، و ایستادگی و تقدیم هزاران شهید ، تثبیت پیروزی این قیام دلاورانه است و در این بین ، این ملت مظلوم ، به امداد الهی و حمایت محور مقاومت و بیداری وجدانهای بشری در اقصی نقاط جهان چشم داشته ، کما اینکه ، خروش ملتها در روز قدس ، دقیقا مصداق حمایت عملی از این مظلومان است که امروز به نمایندگی از همه کشورها و ملت های اسلامی و حتی شجاعان و آزادگان غیر مسلمان در حال ایستادگی و شکست دادن و مشروعیت زدایی از رژیم شیطانی صهیونیستی هستند.

در این پیام آمده است که؛ مردم بزرگوار استان لرستان امسال در حالی باشکوه‌تر از سالیان قبل در تظاهرات روز قدس شرکت کردند که میزبان پیکر پاک فرزند دلاور لرستان ، شهید «سید علی(عباس) صالحی روزبهانی »بودند. شهیدی که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق به همراه دیگر سرداران در روز شهادت مولی الموحدین به دیدار حق تعالی شتافت.

در ادامه این پیام بیان شده است که؛ الحمد الله و المنة که ایران این سرزمین دیرینه به یمن جمهوری اسلامی و رهبران الهی این انقلاب ، ماهیت پلید رژیم جنایتکار صهیونیستی را دریافت و به ملتهای جهان نیز اعلام خطر کرد ، اعلام روز قدس توسط رهبر کبیر انقلاب حضرت امام (ره) و روشنگری ها و تاکیدهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظ)مصداق این گفته است و اکنون شاهدیم که روز قدس بنا به تعبیر رهبر انقلاب به معنای واقعی کلمه جهانی شده است .

استاندار و امام جمعه خرم آباد در این پیام مشترک یادآور شدند که؛ اینجانبان بر خود فرض می دانیم ، از حضور باشکوه ، حماسی و بصیرانه مردم شریف استان لرستان ، خصوصا از حضور جوانان و نوجوانان که همگام و همنوا با همه ملتهای مسلمان و آزادی خواهان و آزادگان جهان در لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب و در حمایت از غزه ی مظلوم ، خلق حماسه فرموند، تقدیرو تشکر خاضعانه خویش را اعلام نماییم .

در پایان این پیام عنوان شده است که؛ بی شک این حضور و این حماسه ، در درگاه الهی سبب برکت وعزت اسلام و مسلمین شده و بعون الله دور و دیر نخواهد بود که شر این جرثومه جنایت از سر ملت فلسطین و از سر همه ملتها کم شود و بعون الله شاهد عزیمت هم استانی های شریف برای زیارت قدس شریف باشیم ، انشا الله. 

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top