دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

استاندار لرستان گفت: میزان تلفات جاده ای استان تا پایان روز دهم فروردین ماه نسبت به همین زمان در سال گذشته 10 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش افلاک نیوز؛، فرهاد زیویار یازدهم فروردین ماه در جلسه ی شورای راهبردی و کاهش تصادفات استان، عنوان کرد: در سال گذشته از بیست و پنجم اسفندماه تا پایان دهم فروردین ماه 1402 تعداد 22 مورد فوتی بر اثر سوانح رانندگی داشتیم که در همین مدت و در نوروز امسال این تعداد به 20 مورد کاهش پیدا کرده است.

وی ضمن تشکر از زحمات دستگاه های ذیربط در مورد حوادث ترافیکی برای کاهش این آمار، اظهار کرد: این تعداد فوتی در شرایطی رقم خورده است که بیش از 6 میلیون و هفتصد هزار تردد جاده ای در این مدت در جاده های استان انجام شده است.

استاندار لرستان با اشاره به کاهش 8 درصدی سفرهای نوروزی به استان نسبت به زمان مشابه، گفت: کاهش میزان سفرهای نوروزی به استان به دلیل تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان است چرا که نوروز امسال تماما در ماه رمضان قرار دارد و این در شرایطی است که 3 روز از نوروز سال گذشته در این ماه قرار نداشت.

زیویار همچنین به تقارن سالروز شهادت مولی الموحدین علی(ع) با روز طبیعت اشاره کرد و ابراز کرد: امسال روز طبیعت شرایط متفاوتی با سال های گذشته خواهد داشت و قطعا مردم شیعه ی استان عزادار شهادت امیرالمومنین(ع) خواهند بود.

وی ادامه داد: انجام اطلاع رسانی ویژه در این مورد با مضمون این که در این روز مراعات لازم لحاظ شود قطعا انجام خواهد شد.

استاندار لرستان همچنین به گزارشات ویژه اعضای شورای راهبردی و کاهش تصادفات در این جلسه اشاره کرد و گفت: پل شوراب و محور فیروزآباد به سمت سلسله تکمیل شده اند که به زودی افتتاح خواهند شد.

زیویار تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد را یک کارنامه ی بسیار خوب برای پروژه های عمرانی استان قلمداد کرد و عنوان کرد: بهره برداری این تقاطع به زودی انجام خواهد شد اما مراسم اففتاح آن با حضور یکی از مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top