دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

مدیرکل امور مالیاتی لرستان از پرداخت ۱۲۷ میلیارد تومان از محل مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خبر داد.

به گزارش افلاک ورزشی ؛حجت اله صالحی امروز ۳۰ بهمن، افزود: در سال جاری تا پایان آذرماه ۱۲۷ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از محل مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شد.

وی ادامه داد: از این محل شهرستان خرم‌آباد ۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، شهرستان بروجرد با ۲۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان، شهرستان الیگودرز ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، شهرستان ازنا با ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و... را دریافت کرده‌اند.

صالحی تاکید کرد: نحوه توزیع مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌های استان بر اساس شاخص جمعیتی است.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان با اشاره به ضرورت و تحقق درآمد مالیاتی در استان، بیان کرد: اعتبار عمرانی که دولت به استان‌ها اختصاص می‌دهد در واقع ضریبی از درآمد دولت در آن استان است که هرچه مالیات در استان وصول می‌شود دو سوم درصد برابر آن به عنوان اعتبارات عمرانی به استان اختصاص داده می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه ۹۸ درصد درآمدهای استان محقق شده است، اظهار کرد: در ۶ ماه اول سال جاری ۷۶ درصد درآمدهای استان محقق شده بود و ۲۴ درصد عدم تحقق داشتیم.

این مسئول اظهار کرد: خوشبختانه و با تلاش‌های صورت گرفته تا پایان دی ماه سال جاری یک هزار و ۸۴۶ میلیارد تومان سهم بوده که ۸۰۸ میلیارد تومان آن تحقق یافته و به نوعی ۹۸ درصد درآمدهای استان محقق شده است.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top