دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: نصب ۱۰۵ سایت جدید تلفن همراه به منظور دسترسی مردم به سامانه های ارتباطی و ایجاد زیرساخت الکترونیکی برگزاری انتخابات امسال در دستور کار قرار گرفته است و تا اسفندماه فعال می شود.

به گزارش افلاک ورزشی از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان نبی اله شمسی فر روز سه شنبه اظهار کرد: نصب ۸۵ سایت تلفن همراه در مناطق روستایی و ۲۰ سایت تلفن همراه در مناطق شهری پیش بینی شده است و فناوری ۹۵ سایت نیز ارتقا خواهد یافت.

وی تصریح کرد: جهت نصب و راه اندازی این سایت ها ۶ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد همچنین از ابتدای سال، پیش بینی ها و اقدامات مورد نیاز توسط شرکت مخابرات لرستان برای انتخابات به عمل آمده و در این راستا اجرای ۲۰۰ پروژه حوزه تلفن همراه در دستور کار قرار گرفته است.

شمسی فر در خصوص تمهیدات لازم برای افزایش سایت های تلفن همراه و پهنای باند اینترنت در روز انتخابات عنوان کرد: بسترهای ارتباطی نقش مهمی در برگزاری شایسته فرآیند انتخابات دارد و مخابرات منطقه لرستان نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام داده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با ۱۲ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top