دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

مدیرشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان در پی حادثه تروریستی بمب گذاری در گلزار شهدای کرمان و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در این حادثه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش افلاک ورزشی ، بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان  در پی حادثه تروریستی بمب گذاری در گلزار شهدای کرمان و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در این حادثه پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر دستان پلید اذناب استکبار جهانی از آستین های تروریست های کوردل بیرون آمده و آنانکه تاکنون در میدان های نبرد در مقابل شیرمردان ایران اسلامی عاجز و ناتوان بوده اند با نهایت قساوت تمامی توان خود را در انتقام از ملت ایران به کار گرفته و در اقدامی کور و بزدلانه جمعی از مردم ولایتمدار و انقلابی ایران را به خاک و خون کشیده و به شهادت رساندند.

ایادی صهیونیسم جهانی که در میدان های مختلف ضربات سخت و کوبنده ای را از سردار رشید سپاه اسلام شهید حاجع قاسم سلیمانی و دلاورمردان محور مقاومت دریافت نموده اند، این بار در سالروز شهادت این سرباز پاک باخته وطن و قهرمان مقاومت از لانه های سیاه و تاریک خود بیرون خزیده و انتقام شکست های مهلک و سخت خود را با شهادت جمعی از مردان و زنان بی گناه و زائران مزار سردار دلها گرفتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر ارواحناالفداه و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و پیشگاه ملت شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی بویژه بازماندگان شهدا و مردم ولایتمدار کرمان، اعلام می نماییم که ملت ایران به فرموده رهبر کبیر انقلاب حضرت امام روح الله «ره» با این شهادت ها بیدارتر شده و این دست اقدامات کور و وحشیانه کوچکترین تأثیر و ایرادی در اراده های پولادین ملت شریف ایران نخواهد گذاشت و همچنان مانند گذشته در دفاع از مظلومان و مقاومت در برابر مستکبران ذره ای عقب نشینی نخواهند کرد‌.

 

انتهای پیام

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top