دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان گفت: پژوهشگران در زمینه‌های علوم مختلف نگاه ویژه‌ای در امر پژوهش به استان داشته باشند.

 به گزارش افلاک ورزشی ٬مجتبی رومانی  در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاش پژوهشگران و دغدغه مندانی که در زمینه لرستان شناسی و لرستان پژوهی تحقیق و قلم زده‌اند اظهار کرد: کهن سرزمین ایران به گواه یافته‌های باستان شناسان، پژوهندگان و دیرینه شناسان از نخستین تمدن‌ها و یکی از چند تمدن شگرف با پیشینه‌ای به درازی حیات بشر است و در این میان لرستان بی‌تردید یکی از نخستینه‌های تاریخ و تمدن بشری است همین امر می‌طلبد که پژوهشگران در زمینه‌های مختلف نگاه ویژه‌ای به لرستان داشته باشند تا شاهد پژوهش‌ها و تحقیقات کاربردی در زمینه لرستان شناسی و لرستان پژوهی باشیم.

وی افزود: با توجه به احیاء مجدد این شعبه در استان تمامی کوشش و توان خود را بکار خواهیم برد تا ساختار پژوهشی روشمندی را در شعبه برقرار و با ایجاد محیط مناسب برای پژوهشگران، فرهیختگان و دانشگاهیان و پیگیری و تصویب طرح‌های پژوهی و ایجاد بانک اطلاعاتی پژوهشگران بتوانیم بخوبی وظیفه و رسالت خود را انجام دهیم.

رومانی ادامه داد: تشکیل شورای پژوهی، سامان بخشیدن به پژوهش‌های لرستان شناسی و تعیین اولویت‌های پژوهشی از اهداف شعب استانی است که با تعامل با مراکز پژوهی و علمی پیگیر تحقق این اهداف هستیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top