دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: ازراه‌اندازی بزرگترین کارخانه نساجی تامین اقلام مورد نیاز جمعیت هلال احمر در دلفان خبر داد.

به گزارش افلاک ورزشی ؛ یحیی ابراهیمی در  نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سالن کنفرانس آزمایشگاه اساتید گفت:در این مدت سه سال ونیم از عمر وکالت مردم قدر شناس وفهیم سلسله و دلفان همواره خودرا به عنوان نماینده ای فرااستانی عنوان کرده وهمواره نگاه توسعه ای به وضعیت استان در حوزه های عریض و طویل بهداشت ودرمان ،آب،راه ،ورزش و...داشته ام .  

همسان سازی حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس تصریح کرد:طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را اولین بار با ۲۰۸ امضا به مجلس تقدیم کرده و در جلسات متعدد با مقامات ارشد دولت قبل و فعلی پیگیری نمودم وبا پیگیری های انجام شده  حقوق بازنشستگان افزایش می‌یابد و به ۹۰ درصدِ حقوق شاغلان می‌رسد

 

  افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان سلسله

نماینده دلفان و سلسله افزود: احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان الشتر،  گام بسیار مهمی در جهت ارتقاء سطح سلامت مردم این شهرستان و جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است  ، که با شروع به کار این درمانگاه ، کلیه افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بدون کوچکترین دغدغه ای جهت بهبود وضعیت سلامت خود می توانند به این درمانگاه مراجعه نموده و به صورت رایگان درمان شوند . در این درمانگاه تمام خدمات تشخیصی ، درمانی و دارویی برای جمعیت هدف به شکل تقریبا رایگان ارائه خواهد شد.    

 

نماینده سلسله و دلفان افزود:تونل اسپژ با قرار گرفتن در ردیف بودجه و جذب بودجه احیا  ودرحوزه گازرسانی  به روستا های محروم دو شهرستان سلسله و دلفان در وضعیت سبز قرار گرفته اند.

 وی افزود:با مساعدت دولت سیزدهم در محرومیت زدایی در بخش گسترده و محروم میربگ از توابع شهرستان دلفان و بخش محروم قلایی از توابع شهرستان سلسله خدمات ماندگاری در مدت وکالت بنده انجام شده است .

وی به جذب گذارسرمایه بخش خصوصی هم فعالیت های دکتر ابراهیمی بی نظیر است و شاهد این موضوع حضور فعال سرمایه گذار در شهرک صنعتی سلسله،و همچنین توان جذب ۶۵۰میلیاردبودجه از سفر ریاست جمهوری است

راه اندازی بزرگترین کارخانه نساجی در دلفان

 دکتر ابراهیمی ازراه‌اندازی کارخانه نساجی تامین اقلام مورد نیاز جمعیت هلال احمر در دلفان خبر داد.

وی بیان داشت: براساس مذاکرات متعدد صورت گرفته با رئیس جمعیت هلال احمر کشور و پیگیری‌های دبیرکل جمعیت کارخانه نساجی، به منظور تأمین اقلام امدادی مورد نیاز جمعیت هلال احمر، این کارخانه در دلفان ساخته خواهد شد.

ابراهیمی افزود:صنایع نساجی هلال احمر ایران براساس مذاکرات صورت گرفته شرکت‌های تولیدی به شهرستان دلفان منتقل خواهد شد. 

وی با بیان اینکه فاز نخست ساخت این کارخانه طی چند روز آینده در سوله های انبار هلال احمر واقع در  منطقه بابامحمد سنجابی راه‌اندازی خواهد شد و فاز دوم این صنایع در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در روستای اسلام آباد بزودی کلنگ زنی و احداث خواهد شد که با راه‌اندازی هر دو فاز برای بیش از ۱۰۰۰نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد خواهد شد.

اختصاص دستگاه پیشرفته جراحی لاپاراسکوپی  به بیمارستان ابن سینا دلفان

 

 وی افزود:با عنایت به نیاز مبرم  مردم شریف سلسله و دلفان یکدستگاه لاپاراسکوپ  پیشرفته  با اعتباری بالغ بر ۲/۵ میلیارد تومان برای بیمارستان ابن سینا دلفان اختصاص یافت و تحویل آین مرکز گردید و درآینده نزدیک شاهد نصب و راه اندازی این دستگاه پیشرفته خواهیم بود.

پروژه چهارخطه الشتر - فیروزآباد

پروژه چهارخطه الشتر - فیروزآباد ۱۴ کیلومتر طول دارد که هفت کیلومتر آن در قالب قطعه نخست طرح طی سال های گذشته به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: عملیات اجرایی هفت کیلومتر باقی مانده در سال ۱۴۰۰ با پیگیری های مسوولان استانی و شهرستانی تحت عنوان قطعه دوم به پیمانکار واگذار شد که به دلیل عدم تزریق به موقع نقدینگی و وجود معارضان محلی و دولتی زمان پروژه هشت ماه دیگر تمدید شد.

نماینده سلسله و دلفان افزود:مدت اولیه پیمان ۱۵ ماه بود که به دلیل عدم تزریق به موقع نقدینگی و وجود معارضین محلی و دولتی زمان پروژه ۸ ماه دیگر تمدید شد. نهایتا با تلاش های صورت گرفته و رفع موانع موجود و بسیار ، که اتفاقا زمان زیادی را به خود اختصاص داد ، تا کنون ۹۹٪ عملیات زیر سازی مسیر مورد نظر  تکمیل ، ۶/۵ کیلومتر از آن آسفالت و خط کشی آن انجام پذیرفته و صرفا آسفالت محدوده روستای دهرحم به میزان ۵۰۰ متر و ساخت پل دهرحم در این مسیر باقی مانده است.

مبلغ کل هزینه انجام شده برای این قطعه حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده که با قیمت روز حدود ۴۵ تا ۵۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

تسریع در روند اخذ مجوز ماده ۲۳ بیمارستان های دوم سلسله و دلفان ، بیمارستان های جدید رومشکان و بروجرد به جهت قرار گیری در پیوست ۱ بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور

 

دکتر ابراهیمی در ادامه با دفاع از عملکرد خود گفت : افزایش بودجه عمرانی تخصیص یافته جهت بیمارستانهای در حال احداث نیایش خرم آباد ، رازی کوهدشت  و گهر دورود در بودجه سال ۱۴۰۲،ارائه راهکارها و مشوق هایی جهت ماندگاری پزشکان در مناطق محروم و به خصوص استان لرستان ، دستور خرید ۱۲ دستگاه آمبولانس ، ۱۱ دستگاه خودرو شاسی بلند و تعدادی موتورلانس تجهیز شده به همراه رفع کمبود تخت های بیمارستانی به نسبت نرم کشوری ،رفع مشکلات و موانع موجود در استخدام نیروهای درمانی که در ایام کرونا در حوزه بهداشت و درمان ؛تخصیص 150میلیارد فاضلابسلسله ،256میلیارد فاضلاب دلفان ،استفاده از ظرقیت ماده 56،تخصیص اعتبار بیش از 400میلیارد تومان برای سد تاج امیر ،185میلیارد تومان محور میربگ و20میلیارد تومان اعتبار برای پیچ کاکا رضا و.....حاصل وکالت بنده نسبت به مردم است.

سوءمدیریت در دانشگاه علوم پزشکی و میراث فرهنگی لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با همه توان در بحث جذب اعتبارت و تجهیزات کار کردیم ولی سوء مدیریت در دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان مانع توسعه و پیشرفت شده است.

یحیی ابراهیمی افزود: تمام فرزندان شهید در سمت های مدیریتی دانشگاه قلع و قمع شده‌اند و ۱۰۰۰ نفر استخدام شدند و ضابطه آن مشخص نیست.

وی افزود: هیچکدام از معاونین دانشگاه با رئیس دانشگاه همراه نیستند. چرا در مقابل مرگ مادران باردار پاسخگو نیستند.

در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی هم علیرغم تانسیل بسیار بالای نقطه به نقطه استان مدیران این اداره کل برنامه ای برای احیای صنعت بگر گردشگری و صنایع دستی لرستان ندارند.

شهرستان دلفان نیازمند اورژانس هوایی است

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان دلفان نیازمند اورژانس هوایی است.

دکتر یحیی ابراهیمی افزود: قبل از شیوع بیماری کووید ۱۹ فقط بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد به دستگاه MRI مجهز بود اما هم‌اکنون در کل استان ۱۰ بیمارستان مجهز به دستگاه سی‌تی اسکن و ۶ بیمارستان مجهز به دستگاه MRI  هستند.

وی افزود: با وجود پیشرفت‌های فراوان در حوزه بهداشت و درمان، هنوز نیازمند اقدامات گسترده‌تری از جمله توسعه فضای بیمارستانی در شهرستان دلفان هستیم.

ابراهیمی بیان کرد: مجوز بیمارستان دوم شهرستان دلفان اخذ شده و تلاش‌های ما در جهت تامین اعتبار این بیمارستان بر اساس ماده ۲۳ قانون اساسی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شهرستان دلفان به حق نیازمند اورژانس هوایی است چراکه در صورت محقق شدن این امر می‌توان حتی شهرستان‌های همجوار از جمله سلسله و کوهدشت را نیز تحت پوشش اورژانس هوایی قرار داد.

 

 خبرنگار :رضا میرزایی

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top