آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تهیه اطلس سرمایه‌گذاری برای شهرداران خبر داد.

 به گزارش افلاک ورزشی احمدرضا دالوند در جلسه همایش شهرداران لرستان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید بدنبال ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه‌گذار باشند، اظهار کرد: شهرهای استان منابع و ظرفیت‌های بزرگی برای سرمایه‌گذاری دارند که تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است.   

وی در ادامه برج‌های دوقلو را بعنوان ظرفیت بزرگی برای شهرداری خرم‌آباد معرفی کرد و افزود: شهرداران نباید دچار روزمرگی شوند بلکه بایستی برنامه اجرایی برای ایجاد درآمد پایدار داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: خدمات‌رسانی عمومی بخشی از تکالیف و وظایف شهرداران است. این نهاد با استفاده از اختیارات بالایی که دارد می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های شهری و برنامه‌ریزی مناسب تحولات بزرگی در بخش اقتصادی ایجاد کند.

وی در ادامه ظرفیت گردشگری لرستان را در کشور بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: به‌دلیل وجود روان‌آب‌ها، چشمه‌سارها، آبشارها، بناهای تاریخی و آب و هوای خوب لرستان را از دیگر مناطق کشور متمایز کرده است.

دالوند از تهیه اطلس سرمایه‌گذاری برای شهرداران خبر داد و خاطرنشان کرد: اولویت اول لرستان حوزه گردشگری است، بنابراین شهرداران فرصت‌ها را شناسایی کنند تا در یک بازه زمانی مشخص با اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی مناسب در بحث سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد پایدار اقدامات لازم انجام شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top