آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 888

 

کلنگ مدرسه ۳ کلاسه روستای گوری‌بلمک پل‌دختر در جهت ایجاد عدالت آموزشی و در راستای پویش آجرهای مهربانی به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری افلاک، امیر غفوری‌نژاد در این برنامه اظهار کرد: در شهرستان پل‌دختر سال گذشته، اداره کل نوسازی مدارس با مشارکت خیرین ، ۱۱ مدرسه را در قالب ۳۰ کلاس درس، احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار داد و هم اکنون هم ۱۰ پروژه آموزشی و ورزشی را در قالب ۴۴ کلاس درس در دست ساخت داریم.

وی افزود: در بحث استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی از سال ۱۳۹۲ تا کنون ۸۷ مدرسه در قالب ۴۶۱ کلاس درس در پل‌دختر با اعتبار چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام پذیرفته است .

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مدرسه روستای گوری‌بلمک گفت: ساخت این واحد آموزشی که از مطالبات بحق مردم این منطقه است با مشارکت بنیاد برکت با زیر بنای آموزشی ۱۷۵ متر مربع انجام خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم، نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و زحمات نوسازی مدارس، گفت : تلاش‌ها و مساعی این عزیزان در جهت ارتقای شاخص‌های آموزشی و ایجاد بستر مناسب برای تعلیم و تعلم است.

سیدحمیدرضا کاظمی افزود: پل‌دختر با توجه به شرایط خاصی که دارد نیازمند توجه بیشتر از حیث ایجاد فضاهای ورزشی و تربیتی برای مناطق پر جمعیت، فرهنگیان و دانش‌آموزان است و ما شاهدیم که این شهرستان از لحاظ دارا بودن زمین چمن، سالن‌های ورزشی و دیگر امکانات ورزشی تا چه اندازه‌ای در تنگنا به سر می‌برد

نوشتن دیدگاه

Back to Top