دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی افلاک ورزشی ،در ادامه سریال های تکرارنشدنی و عجیب دنیای رسانه در لرستان ،در اقدامی جالب توجه و به دور از اخلاق حرفه ی بیش از 57 نفر از مدیران مسئول ،سرپرست خبرگزاری ،خبرنگار منتقد و واقعی استان  به یکباره از سوی مسئولان ارشاد استان لرستان به صورت کاملا ناشیانه و شائبه برانگیز از سامانه خانه مطبوعات استان حذف شدند .
طبق اعلام وزارت ارشاد و خانه مطبوعات کشور انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان لرستان  30 بهمن ماه بصورت الکترونیکی برگزار می گردد .
این انتخابات در صورتی برگزار می شود که هیات مدیره قبلی با دخالت مستقیم برخی از ما بهتران  و زنگ های شبانه به خبرنگاران توسط برخی مسئولان به خبرنگاران برای رای به ابطال خانه مطبوعات  توسط مجمع عمومی در پی گزارش بازرسان مبنی بر تخلفات متعدد ، دچار حواشی شده است .  
 و بااعمال نفوذ رای به انحلال خانه مطبوعات لرستان داده شد و خبرنگاران و برخی از مدیر مسئولان موافق عدم انحلال خانه مطبوعات به صورت کاملا مهندسی شده و خلاف اساسنامه وزارت ارشاد از سامانه خانه مطبوعات لرستان حذف شده تا انتخابات کاملا فرمایشی و یک طرفه با حضور برخی از خبرنگاران تازه به دوران رسیده برگزار شده و از رسانه های منتقد دولت و خبرنگاران واقعی همچون خبرگزاری فارس ،تسنیم ،برنا ،سفیر افلاک ،طلوع لرستان ،ورزش لرستان،افلاک لرستان،شهدای لرستان ،افلاک امروز ،تمدن و......نامی دیده نشده و خبرنگاران و مدیران مسئول این رسانه ها به طرز عجیبی واز قبل هماهنگ شده  حذف شده تا جا برای برخی ازنور چشمی ها و به ظاهر خبرنگاران باز شود.
نکته قابل توجه حضور سه نفر از یک خانواد ه از سوی یک روزنامه کاملا کم تیراژ در لیست خانه مطبوعات و عدم حضور روزنامه نگاران قدیمی و کار کشته ی  و جوانی همچون محمد فیضی ،الهیار محمودی ، ،ابراهیم شریفی ،فاطمه پناهی ،محمود کوماس جودکی ،محمود داودی نژاد ، صغری سپهوند ، مجتبی ساکی  ، سعید سرشار ، رضا میرزایی  ، محمد یگانه،امین زینی وند،مژگان  بیرانوند،آرزو جافری، سکینه بیرانوند ،احمد عبدالله زاده ،محمد مطلوبی ،مهناز کرم پوری،مصطفی باقری،اکبربابایی ،پری نوری و......که نشان از مهندسی انتخابات و انتصابات به جای انتخابات در این خانه است و باید به حال جامعه رسانه ی استان گریست و همچنان باید شاهد نابسامانی خانه مطبوعات در لرستان ،میراث اداره کل ارشاد استان برای اهالی رسانه باشیم .
البته با توجه به تعداد کم نامزد های انتخابات عملا برگزاری این انتخابات خلاف اساسنامه بوده و امکان برگزاری عملا ملغی خواهد بود و برگزاری این انتخابات کاملا غیر قانونی است چرا که در بخش خبرنگاران تنها 5کاندیدا حضور دارند که حد نصاب برگزاری در این بخش شش نفر خواهد بود .
  قبضه کردن صنف و یک کارنامه خالی از تحرک و تاثیر و تقسیم صنف به موافقان و مخالفان دو فردی که میل شدید به مهندسی انتخابات داشته اند و باقی گزاردن روزنامه نگاران و مطبوعات و خبرنگاران با سیاهه ای از گرفتاری ها و مشکلات در حوزه های مختلف آموزش و نشر و توزیع آگهی و وصول مطالبات و تعرفه های عادلانه و ارتقای سطح کیفی و .... خلاصه کلام آنچه در اساس نامه به عنوان وظایف تشکیلات آمده است.تا بعد...

نوشتن دیدگاه

Back to Top