دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

در روزهای ابری ورزش لرستان ،سهم اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با رسانه های تخصصی ورزش استان ناچیز و در حد صفر است .

  به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی افلاک ورزشی ،این روزها مدیریت ورزش استان با انتقادهای فراوانی در کلیه حوزهها مواجه است و جامعه ورزش استان و حتی مدیریت ارشد استان و مجمع نمایندگان استان با توجه به عدله و استدلالهای فراوان بر عملکرد قابل نقد این اداره کل اذعان دارند و مدیریت این اداره کل را غیر مطلوب ارزیابی می کنند .

اینکه رسانه ها اصل چهارم دموکراسی محسوب می شوند یک شعار نیست بلکه واقعیتی است که بعضی از دستگاه های اجرائی به آن ایمان ندارند و یا نمی خواهند آنرا قبول داشته باشند.

اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان  یکی از آن دستگاه ها در لرستان  است که ارتباط نامناسب با رسانه ها به دلیل ضعف مدیریت در حوزه روابط عمومی مشهود است.

در این میان سهم اطلاع رسانی و  روابط عمومی اداره کل ورزش  و جوانان لرستان در این نقد ها و عملکرد قابل بحث این اداره کل قابل تامل و جای حرف و حدیث بسیار دارد. 

متاسفانه خبرنگاران تخصصی حوزه ورزش و جوانان استان همچون ،احمد موسوی ،رضا میرزایی ،رضا طولابی ،رضا جایدری ،رضا جودکی نژاد ،  امین ساکی ، ابوذر بابایی ،کرم ملک آسا ، محمود داودی نژاد،کریم فولادوند،سیامک کوهگرزاده ،مهدی زکی زاده و استاد محمد فیضی  در جلسات تخصصی و تجلیل از قهرمانان و دیگر رویداداهای ورزشی استان به دلیل نقد اداره کل نامحرم بوده و دعوت نمی شوند و با احترام به دیگر دوستان رسانه ی که ما هیچ گاه قصد جسارت به این عزیزان را نداریم وشاید در بسیاری از حوزههای خبری از دوستان ورزشی نویس در آن زمینه ها صاحب سبک تر و  اطلاعات  آماری و تخصصی بیشتری دارند به عنوان خبرنگار تخصصی حوزه ورزش و جوانان دعوت می شوند .

البته دلهره مدیریت اداره کل و روابط عمومی ورزش لرستان از ورزشی نویسان استان به دلیل نقد سازنده مهمترین دلیل برای عدم حضور ورزشی نویسان در جلسات مرتبط با ورزش و جوانان لرستان است .

البته ناهمسوی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با مش دولت و حضور در ستاد رقیب دکتر روحانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری و تقویت رسانه های مخالف دولت در حال حاضر هیچ توجیهی  برای مدیریت ارشد استان ندارد و باعث دلخوری و سر خوردگی شدید رسانه های حامی دولت شده است .

امیدواریم دکتر خادمی به عنوان والی و نماینده ارشددولت تدبیر وامید در استان فکری به حال مدیران و روابط عممی های غیر همسو با دولت که با منزوی کردن رسانه های حامی دولت درصدد تضعیف دولت دارند برخورد جدی داشته وبا عزل این مدیران اعتماد از دست رفته رسانه های همسو را بدست آورد

نوشتن دیدگاه

Back to Top