دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: مالیات‎ها براساس سوددهی و طبق مقررات وصول شود.

به گزارش افلاک، علی هادی چگنی در جلسه کارگروه ستاد درآمد و منایع استان اظهار کرد: درآمدهای دولت در دو بخش فروش نفت و درآمدهای مالیاتی است.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته فروش نفت با تهدیدهای جدی مواجه شده که با کاهش درآمدها روبه‎رو شده ایم و برهمین اساس با برنامه ریزی‎های درست و در چارچوب قوانین می ‎ توان بخشی از درآمدها را از طریق دریافت مالیات تامین کنیم.

چگنی با بیان اینکه ما قرار نیست از همه واحدهای تولیدی مالیات دریافت کنیم، اضافه کرد: از واحدهایی که سود حاصله از درآمد ندارند نمی توان مالیات اخذ کرد اما واحدهایی که سود حاصله از درآمدهای فروش دارند باید برابر مقرارت مالیات خود را پرداخت کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی لرستان تصریح کرد: ما مجریان قانون هستیم و بایستی قانون را مراعات و اجرا کنیم.

وی  در ادامه به نقش دستگاه ‎ ها و عوامل ذیربط حوزه مالیاتی اشاره کرد و گفت: اگر اداره کل مالیاتی وظیفه خود را در قبال شناسایی واحدهای تولیدی و... درست انجام دهد وضعیت درآمدهای مالیاتی مطلوبتر خواهد شد.

چگنی  افزود: اداره کل مالیاتی ظرف مدت یک ماه از طریق ثبت شرکت‎های استان نسبت به شناسایی شرکت‎هایی که پرونده مالیاتی ندارندریال اقدام کند. همچنین نیروی انتظامی با کمک اتاق اصناف تا پایان سال ورود جدی‎تری نسبت به ساماندهی واحدهایی که جواز کسب ندارند را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل اقتصاد و دارایی استان با کمک ذی‎حسابان دستگاه‎های اجرای استان نظارت کامل بر کلیه اسناد، مناقصات و خریدها داشته باشند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top