به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ؛سینا ایلامی پدیده رده پایه فوتبال لرستان در معرفی خود  به خبرنگار برنا می گوید:متولد۱۳۷۷محل تولد شهرستان خرم آباد(محله اسدآبادی) هستم وفوتبال خود را به طور حرفه ای ازسال۸۹ زیر نظر مربی واستاد خودم علی ولی نژاد،در لیگ شهرستان خرم آباد به همراه تیم مدرسه فوتبال سرخپوشان خرم آباد آغاز کردم،و با این تیم ۱۰قهرمانی مختلف در چند رده سنی که پیشرو داشتم بدست آورده ام.

وی می افزاید: مهمترین وشیرین ترین آنها درسال۹۴ با قهرمانی درلیگ مناطق امید کشور در سه مرحله وصعود به لیگ دسته اول کشور بوده است ودر سال۹۴در کنار قهرمانی نیز بعنوان آقای گل کشور معرفی شدم.

این فوتبالیست نوجوان ادامه می دهد:درآغاز مسابقات امسال(۹۵)لیگ دسته اول امید کشور که تیم ما با تغییرنام بعنوان خیبر خرم آباد درمسابقات حضور داشت که در کنار موفقیتها وشیرین های بدست آمده تلخی هاییم برایم رخ داد که متأسفانه درتمرینات اول فصل دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه داخلی زانوی پای راست شدم ونیم فصل اول مسابقاتو ازدست دادم که خیلی من رو از لحاظ روحی وجسمانی اذیت کرد که به لطف خدا توانستم با مشورتهای خوب روانی ومداوا وتمرینات منظم خودم را به نیم فصل دوم برسانم که تنها۶بازی به من رسید و با توجه به کم بودن تعداد بازیهایم دراین فصل توانستم ۵ گل را درکارنامه فوتبالی خودم به ثبت برسانم.

 ایلامی یادآور ی می کند :امسال همراه با تیم خیبر به مقام سوم لیگ دسته اول امید کشور دست پیدا کردم که دراینجا جا دارد از زحمات شخص آقای بهاروند ریاست محترم هیئت فوتبال وهم برای موفقیت تیم وهم برای توجه ایشا ن نسبت به مصدومیت وکمکشا ن به بنده که توانستم دوباره سلامتیم را به دست بیاورم،تشکر کنم .

پدیه فوتبال پایه لرستان در ادامه گفته های خود می گوید: همچنین تقدیر وتشکر دارم ازمدیریت محترم باشگاه و کادرفنی وبازیکنان تیم که واقعا بدون پشتوانه مالی مناسب توانستیم دراولین فصل حضورمان در لیگ، تن خیلی از تیمهای نام آشنا فوتبال رو به لرزه در بیاوریم.

این فوتبالیست نوجوان همچنین اضافه م یکند:انشااله با درایت وتجربه های گذشته برای فصل جدید درسال۹۶ که در اواسط تابستان برگزار خواهد شد باقدرت ظاهر خواهیم شد که برای اولین بار درتاریخ فوتبال استان لیگ برتری شویم.

ایلامی در خصوص توقعش از مسئولین ولزوم توجه به رشد فوتبال در استان نیز تاکیدمی کند:از همین جا به عنوان یک عضو کوچک در فوتبال استان از مسئولین خواهشمندم به فکر فوتبال استانمان باشند که سرآمد  آن خیبر بزرگ است بوده و توجه ویژه ای به فوتبال پایه شود که واقعا لرستان صنعت بازیکن سازی بوده و هست که انشااله من و امثال من نیز با اطمینان خاطرو بدون دغدغه به کارمان ادامه بدهیم.

فوتبالیست آینده  دارلرستانی خاطر نشان می کند:همیشه به عشق آقا امام رضا(ع)پیراهن شماره ۸ رو پوشیدم وتنها آرزویم پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی فوتبال کشورم باشماره ۸ است اینجا لازم است  از زحمات مادرم که در پستی وبلندیهای زندگیم همیشه یارویاوره من بوده تشکر داشته باشم .

سینا ایلامی در پایان به برنا می گوید:همچنین تقدیر از استاد خودم آقای ولی نژاد که فوتبال و پیشرفتم را ازسال۸۹تا به الان فقط با ایشا ن بودم ودر کنار افتخار شاگردی،ایشان و به عنوان برادر بزرگتر و راهنمای خودم قبول دارم وانشااله روزی بتوانم آرزویش را که موفقیت شخص خودم هست، به واقیعت تبدیل کنم. در آخر نیز از اصحاب محترم رسانه که همیشه در کنار ما ورزشکاران هستند کمال تشکر وقدردانی را دارم.