آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

لژیونر هندبال گفت: توانایی کسب سهمیه جام جهانی را داریم.

به گزارش افلاک، سجاد ندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، درباره غیبتش در اردوی تیم ملی اظهار کرد: در لیگ ترکیه بازی داشتم و به علت صادر نشدن ویزا نتوانستم به اردو بیایم و در تورنمنت اسلوونی هم غایب هستم اما از اردوی قطر به تیم ملی اضافه می‌شوم.

وی ادامه داد: تیم امسال شاید یکی از بهترین تیم‌های ملی کشورمان در چند سال اخیر باشد و از هندبالیست‌های باتجربه، جوان و آماده بهره‌مندیم.

ندری در پاسخ به این پرسش که تیم ایران می‌تواند در پیکارهای قهرمانی آسیا موفق شود؟ گفت: تیم ما فقط حدود یک‌ماه برای رسیدن به هماهنگی کامل وقت دارد ولی تیم‌های دیگر اردوهای طولانی مدت داشته‌اند و کار راحتی نداریم. هدف ما اول کسب سهمیه جام جهانی است که چهار تیم برتر آن‌را به دست می‌آورند و بعد برای کسب مدال تلاش خواهیم کرد و توانایی این کار را داریم.

این ورزشکار لرستانی بیان کرد: امیدوارم هندبال کشورمان از این وضعیت خارج و دوباره مثل قبل پرشور و نشاط شود و زمینه‌ این کار موفقیت در پیکارهای پیش رو است.

وی مدعی شد: هندبال ایران پتانسیل خوبی دارد و بارها این ادعا را ثابت کرده‌ایم و می‌توانیم بهتر شویم و نیاز به توجه بیشتری داریم.

ندری گفت: به تیم‌های استانم(الشتر و خرم‌آباد) که به نیمه نهایی مسابقات دسته دوم منطقه یک کشور راه پیدا کردند و تیم خرم‌آباد قهرمان این دوره شد و به دسته یک صعود کرد، تبریک می‌گویم و امیدوارم همواره شاهد درخشش هندبالیست‌های لرستانی باشیم.

هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا از ۲٨ دی تا ٨ بهمن به میزبانی کشور کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top