آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

کلاس استاژ کاراته بانوان شهرستان خرم آباد ۹ و ۱۰ آذرماه ۱۳۹۶ با حضور فاطمه علی‌بخشی مسئول کومیته آموزش سبک کیوکوشین‌کان کاراته کشور در دو نوبت صبح و عصر در خانه کاراته شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

در این دوره بیش از ۵۰ هنرجوی سبک کیوکوشین کان‌کاراته شهرستان خرم‌آباد زیر نظر مربیان این سبک، سرور ولی پوریان‌فرد، سمیه نصیریان، سیده فاطمه سهرابی، مهین ولی‌منش، اسراء سپهرین و مریم جعفری حضور داشتند که در پایان، گواهی شرکت در استاژ به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

در پایان کلاس استاژ، سرور ولی‌پوریان فرد مسئول سبکهای غیرکنترلی بانوان شهرستان خرم‌آباد طی سخنانی ضمن سپاس‌ و قدردانی از سنسی فاطمه علی‌بخشی مسئول کومیته آموزش سبک کیوکوشین کان کشور لوح سپاس و هدیه ای با حضور مریم جعفری رییس سبک‌های غیرکنترلی کاراته بانوان لرستان، سمیه نصیریان نماینده سبک کیوکوشین‌کان استان لرستان و سیده‌فاطمه سهرابی نماینده سبک کیوکوشین کان شهرستان خرم‌آباد که برگزاری این دوره آموزشی را برای هنرجویان ممکن ساختند اهدا نمود و ابراز امیدواری کرد دوره‌های دیگری در جهت افزایش توانایی و ارتقای سطح هنرجویان در ماه‌های آینده با هدف ارتقا و گسترش این سبک در شهرستان برگزار خواهد شد. وی در ادامه سخنان خود از چاپ و انتشار نشریه ویژه هنرجویان سبک کیوکوشین کان در بهمن ماه ۱۳۹۶ خبر داد.

لازم به ذکر است در پایان روز نخست استاژ، آقای قندی رئیس هیئت کاراته استان از استاژ بازدید کرد.

سمیه نصیریان مسئول سبک کیوکوشین‌کان کاراته استان لرستان، برگزاری این دوره از استاژ را بر عهده داشت.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top